Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 26 noiembrie 2017

Traieste pentru tine!

Traieste pentru tine!

Ma gandeam in ultimul timp ca totusi ce fain ar fi sa nu-mi mai zic in gand:"ti-am zis eu!"
Sau macar sa o zic fara sa fie cineva apropiat mie. E trist sa vad ca am avut dreptate, mai ales cand e la mijloc cineva drag. E trist ca oamenii nu mai apreciaza nimic, e trist sa vezi ca valorile se masoara doar in imaginea publica, care implic aspect, telefoane, gadgeturi, locurile unde ti-ai dat check-in, persoanele cu care te afisezi. E trist ca persoanele care conteaza cu adevarat sunt indepartate, pentru ca ai impresia ca te impiedica sa arati cat de bine o duci. Cand de fapt in viata, sufletul si casa ta totul e gol. Pai doar atat conteaza mai oameni?
Am zis de atatea ori ca aceste lucruri sunt false, incat am ragusit, mi-am amarat sufletul si am ramas fara lacrimi. Pentru ca eu stiu ca familia conteaza intotdeauna! E cea care iti este mereu langa si ca nu conteaza daca acestia au etichetele de la haine cu semnatura unor designeri de care a auzit toata lumea. Conteaza alte lucruri. Acelea care tin o viata si incat pe atat. Acelea care nu se sifoneaza, care nu se deteriorizeaza, care raman vizibile si "traibile". Acelea fac ca viata ta sa fie completa, frumoasa si sa fii cel mai fericit om de pe pamant!
Doar oamenii nefericiti isi posteaza zi de zi viata personala pe retelele de socializare, evident viata lor cosmetizata, pentru ca fac postari prin care toti trebuie sa-i aprecieze, sa le ofere like-uri, inimioare si doar cuvinte de lauda. Dar de ce sa nu traiesti acestea si starile tale de furie, acasa la tine, tu cu cei din jurul tau, care merita? De ce mereu sa tanjesti dupa atentie? Ai impresia ca cineva da doi banuti pe postarile tale? Ai impresia ca cineva nu se intreaba daca povestea ta este falsa, cosmetizata sau e doar ceva ce ti-ai dori de fapt sa existe in viata ta goala?
Uitam sa ne traim intimitatea, sa ne bucuram de momentele personale. Viata intima a devenit un fel de viata publica, doar ca sa dai impresia ca " o duci bine". O duci pe naiba! Nu stii cum de fapt sa te impaci cu gandul iti lipsesc multe, acelea care merita sa fie traite, nu postate.
Amintirile raman in suflet, pozele se sterg, culoarea nu mai e la fel de intensa, insa emotia, trairea acelor momente ramane mereu vie si colorata!
Traieste pentru tine, nu pentru cei din jur!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu