Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 18 septembrie 2017

Prezent si eu la SuperBlog2017!

Toamna a venit, calendaristic vorbind si cred ca intotdeauna toamna vine la pachet cu inspiratia aceea creativa, cea care iti da aripi sa poti zbura pana pe primele pozitii in clasamentul bloggerurilor care indraznesc, evident sa fie creativi. Si anul acesta m-am decis sa ma numar si eu printre cei care spun "prezent" la strigarea catalogului competitiei SuperBlog 2017, asa ca iata-ma aici!
Hop si eu si imi propun sa ma las inspirata, sa inspir si sa las cuvintele, emotiile si trairile si vorbeasca in locul meu! :)

3 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog 2017!
    Multumim pentru inscriere si atentia acordata competitiei noastre.
    Iti amintim ca maine, 26 septembrie, se lanseaza prima proba. Daca doresti sa primesti probele in inbox si sa nu ratezi niciuna, te poti abona la newsletterul nostru.
    Te asteptam cu drag si iti dorim mult succes! Sa ai o toamna creativa si bogata in premii! :)

    RăspundețiȘtergere