Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 19 februarie 2017

Cred in valorile mele!

In ultimele multe luni am intalnit o multime de tipologii de oameni. Cei mai multi frustati, suparati pe viata, pe ei, pe tot ce e in jur, plini de ura, de rautate maxima, de lipsa de respect, de gretosi, murdari sufleteste. Atat de murdari, incat si cei care cauta in gunoi sunt mai curati decat ei. 
Mereu imi tot zic ca astfel de oameni nu merita nici minimul de respect si totusi i-l ofer. De ce? Poate pentru ca asa am fost crescuta. As zice ca prost crescuta, pentru ca fara indoiala oamenii acestia nu merita sa fie tratati ca niste oameni. Mi-e greata, sila de ei si in acelasi mila, ca traiesc o viata care fara valori. Singurele lor valori sunt parfumul cu care se dau pe haine, hainele care le imbraca si banii cheltuiti prin magazine si prin saloanele de infrumusetare. Toate sunt trecatoare si fara valoare. Doar materiale. Ca daca nu ar avea bani, ar fi non-valori chiar si materiale. Mie astfel de persoane imi trezesc doar greata. O greata ce nu trece cu kilograme de lamaie. 
Oameni care nu stiu sa se exprime, care nu stiu sa se adreseze, care nu trezesc nici un fel de respect pentru cei ca mine. Si stii ce am constatat? Ca sunt asa de multi, incat daca maine am scapa de ei, am fi cativa. Nu stiu cum se pot inmulti atat de repede si cum sunt asa de multi. Ei ca ei, dar si copiii lor sunt idem. De fapt, cum ar putea fi, ca doar exemplele sunt chiar langa ei. E trist, e trist ca sunt de-o varsta ca mine, care au aceleasi concepte de viata extrem de superficiale.
Stii ce e interesant? Oameni de genul se cred exemple, chiar se dau singur exemplu in raport cu ceilalti. Multi doar atat au de zis despre ei si viata lor, ce arata pe retelele de socializare sau cu ce se afiseaza. Cam atat. Pentru mine e fara doar si poate motivul perfect sa-i evit. Urasc oamenii ca ei, incerc sa-i evit, dar tot dupa mine se tin sau doar de ei dau peste tot.
Decat sa traiesc dupa valorile lor, mai bine ma mut in varf de munte si traiesc singura.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu