Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 3 noiembrie 2016

La mine in bloc, ca in zona de razboi!

De cateva zile organismul meu a cedat si a dat tot felul de erori, care m-au facut sa-mi doresc sa stau doar in pat. Nu ca mi-as fi dorit, ci pentru ca pur si simplu nu puteam sa ma ridic. Nasol, tare nasol, mai ales cand ai un prichindel avid dupa energia si atentia ta. 
Cea mica a simtit ca nu e ceva in regula cu mine si a stat tot langa mine, ca pisicuta aceea care vine si te maseaza in zona dureroasa. 
E neplacut sa-ti simti si capul greu, dureros si nimic sa nu-l ajute sa scape de acea durere.  Bine, cofeina nu beau, deci medicamente destinate pentru asemenea probleme.
Si pe cand imi doream eu sa stau in pat, sa o conving pe cea mica sa adoarma, incepe, "again", vis-a-vis, scandalul. Ca doar asa e frumos sa ai vecini care habar n-au ce inseamna ora de liniste. Deja de cateva luni incoace tot asa o tin. Si nu, nu muncesc cand se poate, ci fix atunci cand nu ar trebui. Vecina de vis-a-vis, noua, isi modernizeaza apartamentul.
A vorbit sotul meu cu proprietara. Nu a functionat. A vorbit cu administratorul, care la randul sau a vorbit cu proprietara, tot nu a mers. Azi cu durere de cap, dornica de un somn, nu m-am mai abtinut si am batut la usa.
Deschide un tip, care cumva controversat ca mi-am permis sa-l intrerup si sa-i readuc aminte ca e ora de liniste. Ca cica "el nu stia ca masina de gaurit face galagie". Enervata la culme i-am explicat ca nu ma intereseaza cati decibeli are masina de gaurit ( de parca el stie sau are habar ce inseamna cuvantul), dar eu vreau sa fie liniste cand trebuie! Evident ,el foarte ofensat de dorinta mea, de parca i-as fi cerut sa semneze ceva petitie online. Un alt cretin! Nu i-as fi zis asa, daca nu ar fi avut tupeul sa ignore faptul ca i-am spus ca e vorba de somnul unui copil. Pai da, d-le, ca in ziua de azi respectul nu conteaza. Bine ca "simtem" noi bine, bine ca ne facem noi treaba, restul, da-i naibii, sa se descurce!
Si da, era parca mai bine pe vremea lui Ceausescu, fiindca macar orele de liniste erau respectate. Si da, imi doresc si eu liniste, sa nu mai aud bubuituri toata ziua,de parca as fi in ceva zona de razboi. Totusi, stau in cel mai linistit cartier din Cluj-Napoca!
Si acum, ceva pentru durerea mea de cap, ceva...de linistire!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu