Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 3 iunie 2016

Vreau din nou la Untold!

Anul acesta se lasa cu multe concerte in Romania si stii ce e tare: mai toate sunt in Cluj, fix aici sunt si eu. :)  Anul trecut m-am alaturat celor care au vrut sa-i vada pe cei mai bun Dj ai lumii: la Untold. Mi-a placut la nebunie concertul lui Armin Van Buuren. De cand am vazut ca vine la Cluj, mi-am zis ca acesta e concertul vietii mele. Ma rog, in afara de cel al lui Buble, la care evident ca mi-ar placea sa merg, insa pentru ca el sta departe de Romania, nu pentru ar vrea el, ci pentru nu cred ca a pus nimeni la punct detaliile ca sa-l si aduca, mi-ar placea sa merg si anul acesta din nou la Untold si da, din nou sa-l vad pe Armin Van Buuren. De ce din nou? Pentru ca a fost o experienta atat de frumoasa! Pentru ca el ca artist a fost magic: nu s-a uitat la ceas sa vada cand i se termina "jobul", asa se face ca a stat mult peste ora lui de final. Ne-a facut un cadou mare, noua, tuturor: sa stea mai mult cu noi! Atmosfera a fost super frumoasa. Nu cred ca am vazut niciodata atatia oameni stransi! Si sigur nu pentru a se distra. A fost singurul concert la care stadionul a fost full!
Armin a fost extrem de relaxat, extrem de prietenos. Stii ce mi-a placut cel mai mult? Faptul ca omul nu s-a lasat asteptat. Ora anuntata nu a fost decalata, pentru ca e el mare Dj. Omul si-a respectat fanii si a venit la timp. Si a si depasit ora de final a concertului. Toate acestea au facut ca el sa fie dorit si anul acesta si ma bucur ca Armin vine din nou la CLUJ!!!
Si cum sa nu te duci la Armin cand omul vine sa cante la tine in oras? Si cum sa nu te duci sa dansezi, sa canti, sa-ti faci inceputul de august cu adevarat minunat? Eu sigur o sa fiu acolo si o sa cant pana o sa ragusesc, o sa dau din maini pana o sa-mi amorteasca, am sa suprind fiecare moment din concert, pentru ca fiica mea sa se bucure si ea de concert, macar acasa, pentru ca inca e prea mica sa o duc la concert pe stadion. Da, are doar 2 ani si 9 luni. :) Insa e mare fan al lui Armin Van Buuren. Stii cum il recunoaste cand il vede la televizor? Daca ii pui pe toti dj-ii lumii in sir, ea stie exact care e Armin. Cam asta inseamna sa fii fan cu adevarat, mai ales la o asemenea varsta. Ca sa nu mai zic ca ii stie piesele mai bine decat poate multi altii.
Stii ce e tare? Inca nu mi-am cumparat bilete la Untold Festival, doar poate ca anul acesta le voi castiga. De ce? Pai anul acesta Danone face cinste. Cred ca nici tie nu i-ar strica niste bilete la concertele cele mai tari din tara! Stiu si eu, poate vrei sa canti alaturi de Sia, vrei sa-ti etalezi cizmele de cauciuc la Electric Castle sau poate vrei sa strigi alaturi de mine pe stadion la Cluj, la Untold. Ei bine, nu chiar langa mine, pentru fix langa mine va sta sotul meu, partenerul meu in tot. :)
Revenind la cele mai tari concerte ale lui 2016, sa stii ca cei de la Danone fac cinste.
Ca sa fie clar: pentru inceput trebuie sa cumperi o Activia de baut, apoi trimiti un sms sau poti intra pe http://www.activia.ro/vara-activia si inscrii nr bonului tau fiscal. Ce urmeaza apoi? Sa-ti suni prietenii sa-ti tina pumnii, sa aprinzi lumanari la toate bisericile si sa vorbesti cu Cel de Sus sa te ajute sa fii tu castigatorul. Daca mergi tu, sigur mai merge si iubita/iubitul! Sau de ce nu, viitoarea iubita/viitorul iubit.
Si ca sa fii si mai sigur ca ai si mai multe sanse, iti creezi  propria melodie, dai share pe Facebook-ul celui/celei cu care vrei sa mergi si apoi faci din nou tot ritualul de mai sus, ca sa te asiguri ca vei fi sigur cel care se lauda la toti ca a castigat biletele oferite de Danone.
 
Deci ne vedem la Untold?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu