Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 20 aprilie 2016

Prostia continua!

Sunt extrem de furioasa! Furioasa ca nimic nu s-a schimbat de-a lungul anilor. Totul e la fel sau mai rau ca acum 3 ani. O prietena de-a mea a nascut la maternitatea Stanca din Cluj-Napoca. A nascut vineri, insa fiind piticul ei a avut probleme la nastere, despre care prefer sa nu discut, a fost tinut sub observatie, iar prietena mea nu si-a putut alapta piticul pana ieri. Emotii mari si din partea mea, pentru ca ma bucuram ca uite ca urmeaza sa se intample ceva magic, mai ales ca eu tot insist pe partea cu alaptarea. Ei bine, a fost magic: a reusit sa-si alapteze piticul. Urma ca si masa urmatoare sa fie tot de la sanul mamei, tot acolo la neonatologie. I-a dat sa pape dintr-un san si evident, piticul a adormit. Asa cum se intampla cu toti bebelusii, care simt caldura si linistea mamei. Ei bine, nu. Asistentele au intervenit rapid, l-au pus pe cantar, sa sspuna ca nu a supt destul, l-au trezit si i-au administrat doza de lapte praf. Wtf??? Eu nu inteleg ceva: de ce naiba ai trezi un copil care a supt cand i-a trebuit? Nici un copil nu adoarme flamand! Asta e clar! 
Ei bine, si cand am nascut eu asistentele rapid veneau cu aceeasi solutie, daca cel mic plangea: sigur nu e satul! In ce tara traim! Un copil nu are voie sa planga, sa se exprime. Nu, el musai trebuie sa planga de foame. Nu poate plange pentru ca poate e prea mare agitatie in jurul lui, ca mereu e un du-te vino prin saloane? Nu, ele le stiu pe toate. Ele nu stiu nimic. Sunt niste habarniste, care nu am inteles de ce promoveaza cresterea cu laptele praf. Probabil ca in spatele acestei situatii, e sigur un scop, evident financiar. Si evident ca prietena mea le-a impins bani si atentii. Ca in Romania altfel nu se poate. E vorba de copii, despre bebelusi! Despre ce vorbim? Vorbim despre un sistem in care lucreaza oameni care nu au ce cauta acolo, care nu sunt devotati, dar nu ajuta cu nimic, doar incurca.
E trist ca mamele sunt descurajate sa nu alapteze, ca doar rapid ii vari pe gat nui copil o sticluta de lapte praf. E simplu. In cateva minute e gata operatiunea. Ca da, am mai auzit-o si din pacate o aud des: pana la urma tot creste!
Pai da, dar nu conteaza cum creste? Adica, tu ai chef sa mananci de fiecare data la fel de mult? Nu cred. Plus ca bebelusii au nevoie de atentia, siguranta mamei. Sanul inseamna mai mult decat mancare! Asistentele nu au cum sa inteleaga, ca am impresia ca sunt tampite! Ele au impresia ca daca lucreaza in sistem si dau doza de lapte praf stiu totul. Sunt habarniste!
Chiar sunt furioasa ca se intampla lucrurile in acest sens! Mamele sunt descurajate total de catre sistem! Asta e cel mai trist!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu