Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 9 martie 2016

Magicienii amenajarii casei tale!

Imi place "acasa la mine". "Acasa la mine" inseamna mai mult decat un apartament: inseamna liniste, inseamna relaxare, inseamna locul unde ma incarc mereu cu energie pozitiva, este locul unde am auzit pentru prima data cuvantul "mama", este locul unde am trait cele mai frumoase experiente.
Da, mi-ar placea un apartament mai mare unde sa am dressingul meu, unde sa am loc pentru multitudinea de articole de vestimentare, unde sa am loc pentru toate jucariile fiicei mele, unde sa ii amenajez inca o camera doar pentru ea si sa numar in total:" 3 camere". E foarte bine si asa, in 2 camere.
Acum sunt la momentul meu de visare cand vad cum stau toate perechile de pantofi, sandale, cizme asezate frumos in dressing, parca la o parada a modei. Cam asa!

Sursa:http://omborokko.com/cool-dressing-room-ideas/gorgeous-shoe-shelves-plus-crystal-chandelier-over-rectangle-island-with-lots-of-drawers-in-luxurious-dressing-room-idea/

As face o singura modificare: as schimba culoarea mobilierului. Exact asa!

Sursa:http://primobil.md/colectii/dressing/
Acum ca dressingul de abia asteapta sa se reinnoiasca cu noile colectii de primavara, pot sa trec la camera piticei mele, care mi-a placea sa fie cat colorata, sa aiba un covor vesel, asa ca ea. Si sigur acesta e covorul care s-ar potrivi personalitatii sale, pentru ca este un copil iubitor.


L-am gasit la cei de la Diego! Au o multime de covoare copii care sigur se vor potrivi personalitatii copilului tau. Le gasesti si tu pe http://diego-romania.ro/covor/covoare-pentru-copii. Covorul pe care l-am ales eu il gasesti pe http://diego-romania.ro/covor/covoare-pentru-copii/kiddy-heart-05rpp.
Stai, inca nu am terminat de decorat camera fiicei mele. M-am orientat si spre o perdea care sa fie in tonul personalitatii ei. Asa ceva as alege!

Sursa: http://diego-romania.ro/perdea-si-draperie/perdele/sumatra-organza-cu-model-de-crengi-terra-terra-terra

Adevarul e ca la Diego gasesc tot ce mi se potriveste!
Trecand la living, navingand in continuare pe site-ul celor de la Diego, am gasit exact ceea ce-mi doream. Acesta e covorul care sigur s-ar integra perfect!

Sursa: http://diego-romania.ro/covor/covoare-moderne/amsterdam-squares-3306659
E perfect, avand in vedere ca obiectele de mobilier sunt o combinatie intre maro inchis si crem, iar canapeaua si fotoliile sunt culoarea untului. Covorul ar oferi un plus de culoare intregii camere.
Deja am in cap imaginea de ansamblu a dormitorului, pentru care am ales un covor extrem de frumos, pentru ca visele sa fie cu adevarat minunate. Acesta e covorul!

Sursa: http://diego-romania.ro/covor/covoare-moderne/moderno-bubble-15eoe

Si cam asa arata imaginea de ansamblu.





Ei bine, acest covor il gasesti si tu pe http://diego-romania.ro/covor/covoare-moderne/moderno-bubble-15eoe.
Crede-ma ca ai o gama atat de variata inca nu vei stii ce sa alegi. Dar mai stii ceva? Eu zic sa dai o fuga pana la Diego. Nu te grabeste nimeni cand ajungi acolo, pentru ca nimeni nu vrea scape de tine. Asa ca vizita o vei incepe cu o cafea, apoi consilierii Diego te vor ajuta sa alegi ce ti se potriveste.
Ai zice ca cei de la Diego iti citesc gandurile sau ca sunt magicieni! 



Stiu, covoarele si draperiile nu sunt standarde. Asta nu e problema! Tu alegi ce ti se potriveste si beneficiezi de taiere gratuita la dimensiunile potrivite, de asemenea perdelele si draperiile alese beneficiaza tot gratuit de tivire. Evident, tot la Diego.




Ei bine, daca ai ales mochete sau traverse, surfilarea acestora se va face la un pret promotional de doar 3,99 lei/ml, iar tariful promotional pentru surfilarea produselor achizitionate din alte magazine este de 7,49 lei/ml.




Si pentru ca de cele mai multe ori se intampla sa ajungi la Diego si sa pleci acasa cu ceva, chiar si atunci cand masina ta e in service, iar tu ai ajuns la locatie cu autobuzul, transportul produselor tale se va face tot de catre cei de la Diego la preturi avantajoase pentru tine, despre care vei afla la o simpla vizita in magazin.




Chiar daca se intampla sa-ti uiti portofelul acasa, plata cu cardul este admisa la Diego!


Stiu, si mie mi se intampla sa pierd notiunea timpului atunci cand merg la Diego cu masina. Pur si simplu e greu sa te decizi asupra unui singur produs si asa ma trezesc ca au trecut cateva ore de cand sunt in magazin. Macar pot sta linisita pentru  ca nu voi avea de platit o suma imensa pentru stationarea masinii mele in parcare.Cei de la Diego nu ma taxeaza, chiar daca as sta toata ziua la ei! Parcarea este gratuita pentru intreaga zi! Pentru ca da, cei de la Diego chiar sunt gazdele perfecte!






Cu atatea beneficii, de abia astept sa ma apuc de amenajarea casei!Tu, ce mai astepti?


Acest articol a fost scris pentru competitia Spring Super Blog 2016.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu