Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 2 noiembrie 2015

O nunta de vis!

Recunosc: la fiecare nunta la care am participat, am avut obiectii: de la modul de aranjare a salii, la meniul ales, la lipsa florilor. Am fost atenta chiar la cele mai mici detalii: de la aglomeratia de pe masa, pana la modul de aranjare a veselei, a fructelor, prajiturilor, a penelor/florilor care s-au regasit pe masa, pana la faptul ca scobitorilor au lipsit de la multe nunti.
Si da, sa zic si de faptul ca nu am inteles niciodata de ce sosirea fripturii s-a facut in aplauze puternice, cu toti invitatii ridicati in picioare si cu momentul in care starostele a spus doar atat: " vine friptura, aplauze". :)) Pe bune, ma pufneste rasul.
Acest a fost primul moment penibil, care mi-am jurat ca nu-l voi insera in programul nuntii mele. Si pfuai, la cate trebuie sa fii atent atunci cand iti organizezi o nunta. Totul a inceput cu alegerea salii. Si chiar ales, bine de tot : restaurant Good Old Times situat in cadrul hotelului Golden Tulipes.
Ce conteaza intotdeauna? Prima impresie. Si ce impresie ar putea sa-ti ofere o astfel de cladire?






Ca ai depasit cu siguranta granitele tarii si ca ai pasit intr-un taram al arhitecturii din Dubai. O cladire care te cheama sa o privesti si pe inteior. Si crede-ma pe interior are ce arata. :)
Aceasta e locatia care va gazdui unul dintre cele mai frumoase evenimente din viata mea, acel eveniment in care o iau de la capat, la bratul celui pe care-l consider partnerul meu de viata si de suflet.
Dupa ce am ales sala, a urmat sa alegem meniul, format dintr-o gustare rece, o gustare calda si apoi a urmat ultimul fel gastronomic. Ne-am dorit ceva traditional romanesc.
Cred ca oricine se bucura sa manance bunatatile romanesti: de la jumari, la cas de carne sau toba, cum ii spunem noi aici la Cluj, pana la slanina, caltabos, carnati de casa, mai ales la inceputul verii. Da, nunta noastra va avea la finele lunii mai, la inceput de vara. Si daca tot am completat primul fel rece cu asemenea bunatati, am asezat langa si legumele care sa se "asorteze": ceapa verde, ridichi, rosii. Ei bine, din farfurie nu putea sa lipseasca nici casul de vaca.
Pentru gustarea calda am ales sa servim porcusor in lapte cu garnitura de legume sotate la tigaie si cu o salata de cruditati. Langa am avut si un sos de smantana cu usturoi.
Ne-am gandit initial la meniuri care sa cuprinda fructe de mare, insa am renuntat la idee. De ce? Romanii apreciaza mai mult mancarea traditionala. :)
La intrarea in sala ne-am gandit sa asezam un cake bar. Ne-am gandit ca le-ar face placere celor veniti la eveniment, sa se indulceasca inca de la intrare in sala si in plus, nu am vrut sa incarcam mesele. Ne plac mesele spatioase, in care invitatii sa nu fie nevoiti sa se inghesuie si sa fie inghesuiti de toata vesela, aranjamentele florale.
Asa va arata cake bar-ul.

Sursa: http://www.sweetmarie.ro/candy-bar/candybar8/

Si tot la intrarea in sala, cei prezenti vor intampinati cu cate o cupa sa sampanie.Ei bine, paharele ne-am gandit sa fie aranjate sub forma unei inimi imense.
Trecand acum al aranjarea tuturor meselor, nu am putut sa nu remarc sa mi-a placut enorm aceasta idee de numaratoare a mesei.





Doar ca cifrele le-as imbraca si in flori, cat mai colorate. Ca si acestea!





Pana la urma nunta va fi in mai, si e pacat sa nu profit de faptul ca va fi o abundeta de flori de toate culorile si mirosurile.
Ei bine, nu am uitat nici de aranjarea mesei noastre, care mi-ar placea sa cuprinda ladite cu flori, ca si cele de sus, iar la intrarea in sala voi avea o bolta cu buchetele mici de flori. 
Buchetul meu de mireasa va cuprinde trandafiri in culorile florilor de mai sus, si pe langa trandafiri voi avea si cateva fire de lacramioare.
Da, poti alege chiar si "hainele" cu care vor imbracate mesele. Scaunele vor fi imbracate in alb, iar mesele in alb cu mov. :) D-rele de onoare si d-rii de onoare vor purta la mana cate o bratara formata din trei flori de trandafir, in trei culori: roz, alb si visiniu. 
Sa ma gandesc...ce mi-a mai ramas? Inca multe de pus la punct. :)) Noroc ca rochia de mireasa am ales-o deja. Va fi ivory, de printesa. Si voi purta o palarie pe cap. De cand eram mica m-am visat mireasa purtand palarie pe cap. :) 
Ei bine, si masinile vor fi decorate cu diferite aranjamente de flori, care vor cuprinde florile din poza de mai sus, altele vor fi decorate cu trandafiri, ca si cei asezati in buchetul meu de mireasa.
In ceea ce privesc paharele  noastre de sampanie, al meu si al sotului meu, cam asa mi-ar placea sa arate.

Sursa: http://www.accesoriievenimente.ro/pahare-sampanie-miri/257-pahare-sampanie-suport-inima.html

Sunt exact ceea ce ne reprezinta! Pentru mine e foarte importanta si melodia pe care ne vom face intrarea in sala. Asa ca am ales una cu mare insemnatate pentru noi: "Michael Buble- Everything". 
Pentru a marca deschiderea evenimentului propriu-zis, am ales sa dansam pe un vals clasic, de Andre Rieu. :)
 Ei bine, tortul va fi "musai" din crema de ciocolata si va avea cateva etaje. Si asa va arata!

http://www.torturi-iasi.ro/tort-nunta.html
Evenimentul in sine ar cuprinde si reprezentatii de dans ale unei perechi profesioniste. Si pe langa acest moment, voi invita si un prieten care a participat la X-Factor, ca sa performeze live diferite cover-uri celebre. Si da, mi-as alege playlistul intregii nunti pentru ca vreau sa ma simt cu adevarat bine. Si nu, nu se vor auzi acordurile manelelor sau ale muzicii populare.
La finalul evenimentelor mi-ar placea sa lansam si lampioane, impreuna cu toti invitatii. 



http://artificiiprofesionaletimisoara.ro/lampioane/

Nu am uitat nici darul pentru invitati. Asa e frumos, ca oamenii sa nu plece de la nunta fara un dar. Pana la urma si ei ofera un dar si e normal sa primeasca macar unul in schimb.
Uite acesta e un dar care mi se pare foarte interesant.
http://familist.ro/borcane-cu-gem-drept-favoruri-pentru-nunta
Da, borcane cu gem. Nu orice gem, unul de trandafiri,nobil. Alaturi de acesta si invitatilor le-as oferi exact aranajamentele de flori de pe masa, cele de pe numerele meselor, insa in miniatura. 
Si da, ca sa fie mai usor sa-si gaseasca locul la masa, as monta la intrarea in sala un monitor, in care printr-un simplu "search" sa poate sa-si gaseasca numele si masa.

Cu asemenea locatie, precum restaurant Good Old Times, nunta poate sa inceapa!

Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2015.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu