Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 6 noiembrie 2015

Gradina mea ... vie!

Intotdeauna atunci cand vreau sa ma relaxez, aleg sa ma plimb. Locuiesc la bloc si recunosc ca mi-ar placea sa stau la casa, sa am gradina mea, spatiul meu verde, locul meu in care sa-mi indrept gandurile catre cer, fara sa le asociez cu ceva. Sa le las sa pluteasca fara sa aiba vreo destinatie. 
Pur si simplu, sa ma incarc de energia vie din jurul meu. Pentru ca da, verdele e un viu, pe care am observat ca tot mai multi oraseni au tendita de a-l inlatura. Cum e cate o bucata de construit, cum rapid apar betoanele si se taie copaci, tot. De parca ar trebui sa respiram oxigen doar de a tuburi.
Mi-ar placea sa locuiesc intr-o cladire din New York, la fix ultimul etaj, sa am peste 100 de metri patrati si sa-mi organizez propriul meu spatiu verde.Sa-mi cultiv propriile mele legume, sa am flori din primavara pana-n iarna. Si da, sa am locul meu cu multa verdeata, locul meu de odihna, de respirat energie pozitiva, de incarcare a sufletului cu bucuria verdelui.
Da, mi-ar placea sa-mi culeg propriile rosii, castraveti, sa simt gustul de ardei proaspat cules. Sa-mi invit prietenii in serile de vara sa savuram o limonda la lumina orasului, insa in inima naturii.
Am si gasit pe internet cum arata visul meu "verde". Acesta e view-ul pe care mi-l imaginez!

http://www.casesigradini.ro/revista/a4/10924/4/Gradina-flori-de-apartament/O-gradina-la-inaltime
Ei bine, as mai aduce si completari acestei imagini: intrarea pe gazon l-as realiza cu ajutorul unei cupole de trandafiri. In jurul gazonului as planta multe flori: de la lacramioare, la lalele, panselute.
In partea  cealalta a terasei, mi-as face propria mea gradina de verdeturi.
Ei bine, pentru a obtine un gazon perfect, mi-as cumpara si scule electrice demne de view-ul meu, adica: masina de tuns iarba Makita


https://www.gtools.ro/makita-elm3311-masina-de-tuns-iarba-cu-motor-electric/

Un gazon perfect cu scule profesionale se tine!
Si da, ce m-as face fara sculele electrice? Sigur nu ma vad "dand la coasa".Nici nu as stii cum sa fac acest lucru si nici nu cred ca as avea rabdarea necesara sa invat operatiunea manuala, extrem de riscanta, daca ar fi sa ma intrebi pe mine.
Nu doar gazonul ar avea nevoie de rasfa, si gardul viu ar avea nevoie de cosmetizare. Pentru ca mi-as dori sa-i dau chiar si diferite forme. De exemplu, mi-ar placea sa fie sub forma de semiluna. Pentru ca dorinta mea sa prinda viata si sa nu ma ajunga din urma Craciunul pana as executa lucrarea, mi-as cumpara de la GTools o masina de tuns gard viu. 


Am si gasit-o pe cea care nu m-ar determina  sa ma impiedic de cabluri: cea de la Makita cu acumulator.

https://www.gtools.ro/makita-buh523z-masina-de-tuns-gard-viu-cu-acumulator/



Ce minunat e sa-mi incep ziua stand vara pe un scaun, respirand mireasma florilor si a legumelor din paradisul meu verde! M-as umple de ganduri pozitive, mi-as relaxa corpul. In plus, si pitica mea, s-ar distra de minune, ajutandu-ma la plantarea, la culegerea roadelor proprii.
Si mai mult de atat, de Craciun am putea sa avem pe terasa un brad natural, in ghiveci, pe care l-am tine in mediu natural, pe care sa-l impodobim cu tot felul de ornamente si ale caror crengi sa fie pline de zapada iernii. Va fi totul cu adevarat magic!
Am putea avea proprii iepurasi in gradina, proprii ratoni, proprile veverite, preferatele fiicei mele!
Stii ce e cu adevarat minunat? Sa mananci ceea ce ai plantat! Senzatia e cu adevarat unica si e cu atat mai minunat, cu cat o poti incerca chiar la tine acasa: pe terasa blocului tau!


Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2015.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu