Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 10 noiembrie 2015

Casa visurilor tale!

Intotdeauna m-am gandit ca e o adevarata bucurie sa locuiesti la casa: gradina ta de legume, florile plantate de tine, plaja pe timpul verii in curte, ori de cate ori iti permite vremea, joaca cu cea mica cat e ziua de lunga. Si intodeauna mi-am zis ca e atat de multa treaba la o casa. Numai intretinerea costa mult si iti rapeste tot atata timp! Matura curtea, ai grija ca partea exterioara a casei sa fie mereu impecabila. Multe activitati, si putin timp cand ai si copil. 
Si totusi, nu am renuntat la ideea de a trai si locui la casa. Mi-am si facut o idee la cum as vrea sa arate exteriorul casei mele. Nu, nu vreau lavabila de exterior colorata, vreau sa fie pavata cu dale pe verticala.
Cam asa as vrea sa arate fatada exterioara!

http://www.dalepietra.ro/placari-verticale/




Ar arata nu doar mereu curata, ci si incredibil de frumoasa! Intotdeauna mi-am imaginat ca asa va arata casa mea: chc si cocheta oricand! Si sunt convinsa ca si pentru tine, ideea placarii verticale e una pe gustul dorintelor tale! Si stii ceva? Chiar si gardul, fatada casei tale poate dispune de placari verticale
Uite cat de bine arata acum partea care delimiteaza spatiul tau intim, de cel public!


Nu doar ca arata, insa placarea cu aceste pietre decorative, e si fiabila!
Bun, bun vorbeam de fatade, dar cum ramane cu locul unde ne jucam, pe unde ne plimbam? Curtea. Pai si ea poate fi pavata dupa dorinta ta. Sa fie: dale in stil rustic, dale traverse de lemn, pas japonez sau dale vaucluse sau bourgogne?
Cum arata? Uite asa!









Stiu, sunt atatea modele de dale pavaj, incat e greu sa alegi. Pai le poti alege pe toate. Le poti schimba in functie de anotimp, de starea ta de spirit sau in functie de cum doresti.
Ar fi pacat ca "acasa" sa nu te simti ca...acasa: bine si confortabil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu