Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 8 mai 2015

Minunea mea si noutatile :)

Despre ce as putea scrie daca nu despre pitica mea? :) Am atatea noutati incat stiu sigur ca ceva imi va scapa. Sa incep cu evenimentul de aseara. Eram amandoua in dormitor, iar pe la 22 fara cateva minute a pus capul pe pat si a zis: " mama, nani". :) A fost atat de dulce. Ma topesc cand o vad cum ma strange in brate, ma pupa din senin. Cel mai dulce e cand ma prinde de picior cu ambele maini, imi imbratiseaza practic piciorul si ma pupa. Cand spune "mama" o spune cu atat de mult suflet, incat ii simt fiecaer litera intiparita in suflet. Mi se face "pielea de gaina". Si da, sunt singura careia ii spune "BESC", in timp ce ma imbratiseaza. E cu adevarat minunata cum isi exprima iubirea. E extrem de sincera. Nu stie ce e aceea minciuna. Daca vrei sa afli purul adevar despre cum iti sta cu o anumtia haina sau cum e mancarea pregatita pe ea trebuie sa o incepi. Iti va spune totul, fara perdea.
E mortala cum mananca popcorn. I-l pun intr-un bol, se aseaza pe scaunul ei in fata la pat, uitandu-se la televizor si ia cu manuta unul cate unul din bol. Cand ajunge la porumbul "nepuscat" spune: " nu, nu". :)) I-am zis ca nu sunt bune acelea si ca ne rupem dintii.
Prinde atat de repede incat ma sperie. Stie sa numere pana la zece. Uneori se ajuta si de degete, aratand acest lucru. Ii plac extrem de mult cantecelele de copii. Avem o multime preferate. Le stie, le canta. :) E extrem de dulce. 
Si da, suntem prietene in continuare cu olita. Inca la pipi nu se cere, dar cand face treaba cea mirositoare, vine repede la mine si imi zice: "mama, caca". Asa ca fugim repede la olita si treaba e rezolvata. :) E un copil de milioane! E copilul meu frumos si inteligent, e minunea mea! <3 div="">
Aceasta e piesa care-i place mai nou. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu