Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 2 martie 2015

Vreau sa devin mamica-designer vestimentar!

Totul incepe cu primii ani din viata. Atunci noi, femeile luam contact cu tot ce inseamna: moda. Moda la nivel micro, pentru ca hainele noastre sunt micute la acea varsta si nu doar ale noastre, ci si alte partenerelor de joaca, numite papusi. :) Asa incepe totul! Probabil ca asa au inceput cu marii designeri, dezbracand si imbracand papusi, confectionand din diverse materiale hainute in miniatura. :)
Si eu am o papusa acasa, insa una vie! E chiar fiica mea de 1 an si 6 aluni! E o papusa de fetita, care are o rabdare de fier, care adora sa inchida capse, sa deschida fermoare, sa se joace cu hainele sale si ale mele. Are si preferintele ei cand vine vorba de vestimentatie. E ciudat sa spun acest lucru, dar asa e. Stie exact ce-si doreste sa imbrace atunci cand plecam la plimbare. Chiar ea imi aduce hainele din dulap pe care si le-ar dori, si crede-ma ca nu alege rochii acum pe vremea aceasta. :)  Ii place insa sa fie cocheta. Intotdeauna accesoriile ii completeaza tinuta: o esarfa, o palarie. Toate combinate o fac sa se uite in oglinda si sa exclame in cel mai sincer mod: "WOW". E un "wow" care face cat o mie de cuvinte. Atunci stiu sigur ca am ales impreuna cea mai buna combinatie! Ii place enorm de mult sa se admire in oglinda, ii plac noutatile vestimentare. Si mai stie si ca e extrem de frumoasa. :) Chiar daca are doar 1 an si 6 luni e cu adevarat chic!
Recunosc ca si mie imi place sa ii aleg cele mai frumoase tinute, acele tinute de "fete mari" ( cum imi place sa-i spun) insa la scara mai mica.
Mi-ar placea sa-i creez fiicei mele o rochie identica cu a mea, insa evident in miniatura.  Este si motivul pentru care am cautat in magazinul de electrocasnice exact acea "unealta" care m-ar putea ajuta sa transform dorinta mea in realitate. Ce am ales? Exact masina de cusut care ar stii exact liniile pe care doresc sa plec cu ata, acul si cu ideile mele pe materialul ales. 
Am cautat evident aici ceea ce-mi doream la un pret cat mai bun si care sa-mi transforme visul cu ochii. In goana mea dupa produsul perfect, am dat peste aceasta minunatie care m-ar transforma in cel mai mare designer vestimentar!




Cat de minunat e sa stiu ca eu si fetita mea ne vom asorta indiferent de anotimp si indiferent de eveniment! Ne vom transforma amandoua in niste designeri vestimentari chiar la noi acasa. :) Vom putea sa asortam si rochitele papusilor la tinutele noastre. :) Vom avea propriile creatii la noi acasa, vom avea propria noastra prezentare de moda. Cele mai potrivite materiale si cele mai frumoase culori se vor impleti pentru a da viata celor mai ascunse idei ale mele pentru minunea mea de 1 ani si 6 luni!
Acest articol a fost scris pentru competitia SuperSpring 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu