Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 26 februarie 2015

Uff, ce zi!

Azi e acea zi cand parca vreau sa las totul jos si sa evadez in lume. parca toate imi vin in minte si parca totul ma deranjeaza. E o zi in care parca toate gandurile negative s-au revarsat peste mine. Chiar si asa am pastrat zambetul pe buze in fata microfonulu, un zambet sincer. Cand deschis gura si vorbesc uit de tot. :) Stiu de ce am starea aceasta si stiu ca poate va disparea chiar azi inainte sa ajung acasa. Atunci cand ajung la pitica mea sigur vor disparea. Zambetul si bucuria ei sincera ma face sa uit de orice moment prost prin care trec. Are o sinceritate iesita din comun cu care se bucura atunci cand ma vede. Numai cand deja ma gandesc la ea cum mi se lumineaza fata. Ea este doza mea de liniste, de bucurie, de lacrimi. Este tot ceea ce e mai frumos din mine! Ea este exact ceea ce as vrea eu sa fiu in fiecare zi. Ea imi demonstreaza prin inocenta, specifica de copil, ca nimic nu conteaza si ca trebuie sa ma bucur chiar de fiecare moment. 
Stiu ca o sa ma intrebi de ce am aceasta zi, de ce trec prin aceasta stare. Nu prea pot sa strig in gura mare. :) Stii acele zile cand simti ca explodezi, pentru s-au strans extrem de multe? Cam asta e ziua aceea pentru mine. Gandurile mele se pregatesc sa se imbarce pe vapor si sa le descarce pe cel care-mi dau batai de cap. Ma pregatesc sa evacuez toate energia negativa, asa cum stiu eu mai bine: cu muzica si cu vise. :) Evident am vise realizabile, pe cele ce raman doar la stadiul de..."imposibile" le las pentru adolescente. :)
Acum am chef sa ascult Dj Project si cam asta fac. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu