Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 13 ianuarie 2015

O dimineata distractiva. :)

Azi de dimi m-am distrat de una singura, am ras in sinea mea. Dupa ce am schimbat troleu cu autobuzul, pentru ca trebuie sa iau 2 linii ca sa ajung la radio, pe autobuz era un tip, dragut. Am urcat, iar in autobuz erau o multime de d-re de 20 de ani sau mai mici. Toate se uitau la tip si incercau cumva sa-i atraga atentia: ba isi aranjau parul, dandu-l dintr-o miscare a capului intr-o parte, ba se uitau din cand in cand la el. O d-ra a coborat din autobuz si era doar cu ochii pe el de dupa usa autobuzului. Tipul era inert. Nu avea ochi pentru ele. E tare sa remarci cum incepe filtrul nevinovat. ;))
Pe de alta parte, d-ne ce aveau cam 35 de ani si unele mai mult mi-au aratat cat de urate sunt femeile. Pe bune, chiar urate in sensul ca se ascund in spatele unor haine hidoase, isi etaleaza culori ale parului, de parca se intrec la concursul "cea mai groaznica coafura".  Serios acum, de ce femeile sunt asa de neglijente? Eu nu le inteleg? Oare lor le place ce vad in oglinda? Multe s-au resemnat cu aspectul lor, cu kilogramele pe care le au in dotare. Mi-e rusine cateoata cu ele. Apai cum sa le respecti, cand ele nu dau 2 bani pe ele? Sincera sa fiu, nu fac decat sa atraga atentia si mai mult asupra lor.
Ba mai mult de atat, unele in loc sa se gandeasca la o metoda sa slabeasca, au ales sa-si cumpere haine tot mai mari, daca toe se comercializeaza. Serios, nu e mai ieftin sa slabesti, decat sa-si cumperi o garderoba intreaga?
Tu ce zici?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu