Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 19 ianuarie 2015

Ce filme imi recomanzi?

Weekend-ul a trecut, pentru mine insa a lasat in urma momente minunate. :) M-am bucurat de momentele cu cea mica si am reusit sa vad si eu 2 filme! Wow! :) Stiu. Am vazut insa 2 filme minunate: This is where I leave you si The Judge. Sincera sa fiu nu ma asteptam ca un film de 2 ore si 20 de minute sa fie atat de bun, sa nu ma plictiseasca. Nici nu mi-am dat seama cum au trecut cele 2 ore. The Judge chiar e un film pe care sa-l vezi la cinema. Fimul acesta a fost ata de complex, a avut atat de multe tipologii, situatii si replicii memorabile, incat il numesc filmul anului 2014! Nu stiam care replica sa o retin, care dintre cele 2 personaje centrale: judecatorul sau avocatul sa le ador mai mult, pentru caracter. In plus, in film a jucat si una dintre cantaretele mele preferate: Leighton Meester. Pe ea am remarcat-o mai intai in serialul Gossip Girl. Anul acesta, de vreo 3 luni am auzit si cum canta si m-a cucerit cu de-a intregul.
Care sunt filmele pe care le-ai vazut in 2014 si le-ai incadra in top 3 si mi le-ai recomanda si mie? :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu