Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 12 ianuarie 2015

Avem 17 luni!

E din nou data de 12. :) La multi ani, Nicoleta! Pitica mea implineste azi 17 luni. Ce repede parca a trecut timpul, insa a trecut incredibil de frumos! M-am bucurat de fiecare moment alaturi de prichindelia mea. :) Au fost 17 luni minunate si vor veni altele mai frumoase!
Am ajuns la 17 luni sa avem preferinte la incaltaminte, la agrafe ( de alta, dar are parul cam cat al meu de lung, si avem nevoie de agrafe ). E cel mai minunat copil, si nu pentru ca este al meu, ci pentru ca asa este. Atunci cand mi-am imaginat momentul ca voi avea un copil, nu m-am gandit ca Dumnezeu imi va darui o asemena minune: afectuoasa, incredibil de frumoasa si care are inclinatii spre tot ce inseamna migaleala. Are o rabdare incredibila, chiar depaseste normele unui adult.
La multi ani, iubita mea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu