Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 22 decembrie 2014

De ce nu a fost "wow"? :)

Ieri am impodobit bradul. Anul acesta am apelat la unul artificial. :) Pitica noastra a crescut si am zis ca e mai "safe" unul artificial, pana va intelege ideea de brad, Craciun. Eu m-am asteptat sa zica doar "wow, wow", asa cum face ea de fiecare data cand vede ceva o suprinde, atunci cand bradul va fi impodobit si lumintele vor trasa linia coroanei pomului de Craciun. Nu a fost asa. Pur si simplu a ignorat bradul. :))
I-a placut prima instalatie de brad care am asezat-o pe brad. A fost curioasa cand i-a vazut beculetele mov, apoi a atentat la siragurile de margele, pe care le punem sub brad. Ba mai mult de atat, a facut un gest care m-a suprins. Le-a facut ca o bratara ( habar n-am cum a reusit ) si si le-a pus pe mana, ca si cum ti-ai pune o..bratara. :) Sa fie oare in ADN aceste gesturi? Nu le-a vazut nicaieri, nu i le-a aratat nimeni. Pur si simplu face gesturi care ma lasa fara cuvinte, la care nu am explicatii.
Intr-o zi a gasit un ceas-bratara, intr-un sertar pe care l-am deschis ca sa iau ceva din el. Nu, nu trage de sertare ca sa caute in ele. Doar le deschide si le inchide. :) Stie ca mereu primeste un "bravo" cand face gesturi cu adevarat laudabile.  Bun, revenind la ceasul-bratara. L-a luat, s-a uitat la el si si l-a pus pe mana. Nu a incercat sa se incalte cu el, asa cum face cu sosetele, nu si l-a pus pe cap, si l-a pus pe mana exact ca la carte. A fost un alt gest care m-a lasat muta de uimire, care pur si simplu mi-a dat "play" la lacrimi pe obraz.  De 2 zile a invatat sa se invarte singura. NU a pus-o nimeni, doar se distra de mine acum ceva vreme, cand ma invartea eu, cand purtam cate o rochie.
Si de ieri, mai avem un canin! Am ajuns cu numaratoarea la 15! :) Mai avem inca un canin in partea de dreapta jos, care mai are cateva zile si va fi testat la mancare.
De cateva zile de fiecare data cand dau eu cu aspiratorul si ea ma imita. Si o face foarte bine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu