Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 30 decembrie 2014

Bilant de 2014 :)

De acum 2 zile, Nicoleta se poate mandri cu ...16 dinti! Iti vine sa crezi ca un copil la 1 an si 4 luni are deja atatia dinti? Mi se pare enorm. Acum 2 zile i-a iesit si ultimul canin, care dadea semne ca vrea sa fie pus la treaba. :) O perioada vom uita de durerile dentare. Asa ca anul 2014, ne-a adus in total 10 dinti, daca stau bine sa-mi aduc aminte. Wow! Doar sa-i numeri si sunt multi.
Ce-mi doresc de la 2015? Sa vina cu sanatate ( o mama stie cat de importanta e ), sa fie un an linistit, suprinzator de placut, sa ma gaseasca pe o plaja insorita, sa ma ma propulseze direct in..New York la un concert Michael Buble si eventual sa-mi readuca aminte cat de frumoasa e iubirea savurata chiar in orasul iubirii, Paris. :) Stiu, sunt cateva destinatii, dar mi le doresc si le voi trece pragul, iar in 2015 imi promit sa-ti scriu despre ele.
Sa ai un sfarsit de an cu adevarat minunat si un an 2015 plin de zambete, bucurii si suprize ce merita memorate!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu