Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 8 decembrie 2014

A fost o zi de 6 decembrie speciala!

Ziua de 6 decembrie, cea in care eu mi-am aniversat ziua de nastere, iar fiica mea onomastica, a fost una cu adevarat minunata. Ca in fiecare an am sarbatorita in familie. Anul acesta doar in familie. Am fost o rasfatata, am fost suprinsa. Am primit o multime de cadouri si unul la care chiar nu ma asteptam, dar mi-l doream extrem de mult si nu credeam ca vreodata il voi avea. Ei bine, de sambata e al meu! Si e minunat! A fost dragoste la prima vedere, atingere.
Mi-am adus aminte cu mare placere ca acum 2 ani fix de ziua mea am aflat ca sunt insarcinata. Atunci nu stiam ca va fi Nicoleta sau Nicolas. :) Pentru ca da, daca era baiat, il chema Nicolas.  
E atat de frumos sa-ti serbezi ziua de nastere si in aceeasi zi sa o sarbatoresti si pe fiica ta. Si cu cat trece timpul cu atat va fi tot mai speciala ziua de 6 decembrie. 
M-am bucurat si ca vremea a fost minunata, calda, a fost soare. Nu mai tin minte de cand nu am mai avut parte de o zi asa de calduroasa. Acum 2 ani si anul trecut a nins si era frig. :) Anul acesta vremea m-a cadorisit cu temperaturi pozitive ridicate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu