Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 11 noiembrie 2014

O iarna cu stil, alaturi de KALAPOD!

Iarna este anotimpul cand totul este invaluit intr-o aura alba. Frigul si zapada acopera totul  si face ca mersul nostru sa se realizeze cu dificultate uneori, mai ales cand stim ca autoritatile noastre sunt mereu luate prin suprindere. Ce sa faci, asa e cand iarna vine in fiecare an pe nepregatite. Noi, ceilalti stim sa ne protejam de iarna si chiar sa ne adaptam noului anotimp. Asa ca, deschidem dulapurile scoatem hainele de blana, gecile bufante, cizmele, botinele, ghetele si le punem, la incercare pe trotuarele inghetate sau pe mazga de pe sosele. E drept ca de foarte multe ori ne simtim ca niste acrobati care tocmai au iesit pe poarta scolii, mai ales daca nu purtam incaltarile care sa ne asigure aderenta necesara.
Si atunci dam fuga prin magazine sa gasim incaltamintea care sa aiba un aspect elegant sau sport si sa ne ajute si sa ne mentinem mereu pe pozitii, chiar si atunci cand pasim pe trotuarele inghetate.  
Nu e usor sa alegi exact ceea ce ai nevoie, mai ales cand ai extrem de multe optiuni. Dupa ce te ghidezi? Dupa pret, calitate, necesitate? Sau realizezi un raport intre acestea trei si incerci sa alegi ceea ce ti se potriveste?
Si eu ,ca orice reprezentata a sexului frumos ador sa-mi reinnoiesc colectia de incaltari in fiecare sezon. Desi iarna inca nu si-a pus amprenta, mie imi place sa ma pregatesc din timp si sa nu fiu surprinsa, asa cum sunt autoritatile noastre, de fiecare data cand vine zapada. :)
Am aruncat o privire pe http://www.kalapod.ro/cizme-dama/ si am gasit o multime de cizme pe care mi-ar placea sa le port in aceasta iarna. Am zis ca nu ma pot rezuma doar la o pereche, asa ca am ales o pereche de botine si o pereche de cizme. Acestea  sunt alegerile mele pentru sezonul friguros!





Le-am gasit pe http://www.kalapod.ro/cizme-dama-negre-farah.html si pe http://www.kalapod.ro/cizme-dama-mary-negre.html si sunt la un pret incredibil de mic! Atat de mic, incat poti folosi banii din pusculita ca sa le cumperi. Sunt extrem de frumoase, elegante, pot fi purtate atat la o tinuta casual, cat si la una bussiness.
Daca tot m-am apucat de facut cumparaturi am zis ca merit si o geanta noua. Nu de alta, dar pana si fiica mea s-a saturat sa ma vada zi de zi cu aceasi poseta. :)
Am ales una care are o culoare electrizanta si care intruneste toate criteriile necesare pentru a ma multumi: e frumoasa, incapatoare si are nuanta pe care o ador. Aceasta este castigatoarea !
 Si tu o poti avea, comandandu-o de pe http://www.kalapod.ro/geanta-dama-norelle-albastra.html!
Am gasit si pentru fiica mea o pereche de ghete de iarna, perfecte pentru joaca in zapada. Acestea sunt.
Le-am gasit pe http://www.kalapod.ro/ghete-fader-7650838.html la un super pret! In plus, imi place tare mult culoarea. Se asorteaza de minune cu salopeta si geaca  pregatite pentru sezonul geros.  
Si tu poti gasi o multime de incaltari pentru tine, copilul sau sotul tau. Mai mult de atat, beneficiezi de o multime de promotii, chiar si la incaltarile de sezon. Trebuie doar sa fi pe faza si sa arunci o privire pe www.kalapod.ro!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu