Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 13 noiembrie 2014

Cafeaua – licoarea magică a învingătorilor!

Atunci cand nimic nu te salveaza si nu alunga somnul si starea de somnolenta instalata dupa o noapte in care te-ai distrat cu prietenii sau ai invatat pentru examen, stii sigur ca o va face cafeaua! Niciodata nu te lasa la greu. :) E prietenul de nadejde al oricaror ochi mici si prietenosi si e antidotul perfect pentru a fi fresh. 
Imi aduc aminte cu drag de noptile studentiei, cand impreuna cu prietenii, colegii de grupa si de camera ieseam noaptea prin cluburi, iar dimineata ma asteptau cursurile. Eram genul de persoana care imbina distractia cu scoala: nu-mi placea sa lipsesc de la cursuri, chiar daca dormeam doar vreo 2 ore pe noapte. :) Ce sa zic, eram tanara si dornica de distractie. :) Ei bine, dupa ce mai mult imi prosteam organismul cu un somn de 2 ore, ma ridicam din pat, buinaca. Primul lucru pe care-l facem, era sa-mi servesc cafeaua: uneori o beam in holul caminului de unde o si cumparam, alteori daca aveam chef mi-o faceam singura la ibric la oficiu. Da, asa se numeste minibucataria palierului. :) Era cea mai buna licoare din lume! De indata ce luam prima gurita, ma simteam de parca noaptea as fi avut un somn lung de 8 ore. 
Imi placea de fiecare data cand mergeam in weekend acasa sa ma serveasca mama si tata cu prima ceasca de cafea. Acasa aveam un alt sistem prin care obtineam cafeaua: la expresor. Era cea mai buna cafea, mai ales ca imi era adusa la pat! Adoram diminetile de weekend: cafeaua aducea discutii dragute alaturi de parintii mei. 
Cafeaua a reusit intotdeauna sa stranga multi oameni impreuna. De fiecare data cand vroiam, de exemplu, sa ma reintalnesc cu o persoana pe care nu am vazut-o de multa vreme, invitatia suna cam asa: " ne vedem la o cafea?" Niciodata nu eram refuzata.
Cafeaua este cel mai bun prieten al persoanelor care nu s-au vazut de multa vreme. Tot ea e cea care ne da "buna dimineata", care ne ajuta sa constientizam ca s-a incheiat noaptea si ca e timpul pentru o noua runda de atentie.
Intotdeauna mi s-a parut ca cel mai intens gust al cafelei se obtine la expresor.Mama mea fiind o mare amatoare de cafea, m-am gandit sa-i cumpar de Craciun o "masinaria" care sa-i pregateasca dimineata cea mai buna cafea. In magazinul MarketOnline.ro am gasit exact expresorul profesional care i-ar face dimineata mai energica mamei mele. El este expresorul Saeco de la Philips!

http://www.marketonline.ro/espressoare-cafea/espressor-cafea-philips-saeco-poemia-hd8327-99-putere-950w-presiune-15-bar-capacitate-rezervor-10-l-otel-inoxidabil 
Cam asa arata minunatia care sunt convinsa ca ar scoate alintaroma cafelei desavarsite. Ce bine ar fi fost sa am si eu un asemenea expresor in vremea studentiei. Probabil ca mi-as fi deschis chiar eu o mica cafenea, cu asemenea bijuterie. :) 
Imi prinde bine si acum un expresor care sa-mi pregateasca cea mai aromata cafea la orele dimineti. Nu de alta, dar acum de cand sunt mamica  somnul este extrem de scurt si de dulce. O cafea mi-ar oferi energia de care am nevoie, pentru a tine pasul cu fiica mea
Ei bine, dupa ce mama mea se va "innoi" cu expresorul de mai sus, cred ca toata dimineata voi fi la ea, chiar daca  va trebui sa strabat 30 de km ca sa ajung la destinatie. Cafeaua si mama merita tot efortul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu