Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 7 octombrie 2014

Povestea ştampilei mele

Fara modestie, ideea de a deveni mama m-a facut sa devin cea mai fericita femeie. M-am transformat, am simtit o implinire nemaintalnita pana acum: aceea de a-mi tine in brate copilul. Niciodata nu voi uita momentul in care mi-am cunoscut fiica: i-am sarutat mainile si am simtit cum lacrimile o iau la fuga pe obraz, fara nici cel mai mic efort din partea mea. Evident ca au fost lacrimi de fericire, care au avut cea mai neintalnita aroma. Pentru ca da, si lacrimile au arome diferite. Cu siguranta ca in acele momente, lacrimile mele au fost cele mai dulci din lume.
Imi dau seama ca fiecare zi este speciala, pentru ca ma trezesc alaturi de minunea din viata mea. Si da, un copil este o minune pentru ca neprevazutul isi poate face simtita prezenta pe parcursul celor 40 de saptamani sau chiar in momentul nasterii. 
Nu am sa uit niciodata cum m-am trezit langa mine cu prichindelia mea, asa cum imi place sa-i spun. Prima ei aniversare a fost atat de emotionanta, incat nu m-am putut abtine sa nu las lacrimile sa-mi inunde obrajii.
Pentru ca sa-ti privesti copilul cum creste este cu siguranta cea mai frumoasa parte a vietii. Tocmai de aceea mi-ar placea sa am mereu chipul fetitei mele, fizic cu mine, pentru ca in suflet este adanc intiparit. Cu siguranta ca as reusi sa fac ziua mai buna, tuturor celor care au o zi mai proasta.
Cam asa mi-ar placea sa personalizez stampila care sa-si lase amprenta peste tot.

 

 Cu siguranta ca in acest mod viata fiecaruia ar fi cu adevarat...roz. As crea cat mai multe stampile cu poza fiicei mele, cu ajutorul celor de la Colop, astfel incat sa ofer o bucurie tuturor celor pentru care ziua in curs nu a reprezentat un moment de bucurie.
Atunci cand simti ca ai un moment de furie sau un gand neplacut, lasi usor stampila pe hartie si zambetul iti va aparea pe buze, in mod natural.
Un copil este o bucurie pentru parinti, dar si pentru cei care-l privesc!
Acest articol a fost scris pentru competitia SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu