Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 22 septembrie 2014

De la ciocolata la suzeta si altele...

Pe vremea cand eram eu mai tinerica, adica nu acum foarte multi ani, ciocolata avea 100 de g, zaharul se vindea la kg iar uleiul avea si el 1 litru. La vremuri noi, prosteile pe masura: ciocolata are acum 80 de grame, ulei 900 de ml, iar zaharul se vinde si el la 900 de grame. Nu stiu ce s-a intamplat, dar daca nu te uiti atent o patesti. Crezi ca ai dat lovitura si ca ai dat peste un pret bomba, cand de fapt bomba e in stomacul tau cand iti dai seama cat de repede se termina ciocolata. 
Acum serios, cine naiba a inventat masurile acestea....noi? Scopul e normal sa ne fure ochii si si banii. Ca putini dintre noi ne uitam la etichete si apoi ne plangem ca am fost pacaliti. Era si eu sa o patesc cu ciocolata, dar noroc ca ador lectura etichetelor. :)
Stiu o multime de oameni patiti din cauza gramajelor, nu e de mirare pentru ca pretul iti fura privirea. Si uite asa, aproape nimic nu mai e cum era odata. Din pacate nu toate s-au schimbat in bine.
Mi-am adus aminte inca ceva: de ce au impresia parintii ca suzetele fac bine copiilor? Pentru ca bebelusii tac? Asta inseamna ca fac si bine? Acum vreo 2 luni iesind la plimbare, am vazut un tata care incerca sa aiba grija de bebelusa lui, o pitica de vreo 6 luni. Plangea saracuta de numa numa. Ce a facut tatal ca sa o linisteasca? A luat suzeta si i-o indesa in gurita. Pe bune ca i-o indesa, fetita o scuipa, tatal insista. 
Copiii chiar nu au nevoie de atatea artificii, pe care noi, oamenii le-am creat ca sa mai avem pe ce da banii. De laptele praf, nici nu mai vorbesc. Imi pare rau insa ca tot mai putine mame alapteaza, cand de fapt noi, femeile am fost create sa ne hranim bebelusul fara interventii exterioare. Eu imi alaptez si eu acum fiica, si o voi face pana la 2 ani. Mi-am dorit enorm sa pot sa alaptez si ma bucur ca o fac. Acesta este unul dintre lucrurile pentru care sunt mandra de mine! 
Sincera sa fiu m-am saturat sa tot aud mame ca ele nu pot alapta, ca nu au lapte. Nu exista "nu am", exista nu vreau si e mai comod sa se mai trezeasca si sotul noaptea. Astea sunt singurele scuze cu adevarat reale. Restul sunt povesti, de care eu una sunt satula. Asa ca mamelor, puneti copilul la san si veti vedea ca sa alaptezi este cel mai frumos sentiment din lume!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu