Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 14 august 2014

Recunosc, si eu ma joc cu ea. :)

E minunat sa devii parinte. Pe langa faptul ca ai o multime de responsabilitati, vei avea si o multitudine de bucurii: de la primul zambet, suras, la primul cuvant rostit, primii pasi si prima strangere in brate. Toate aceste gesturi te fac sa te topesti si sa-ti doresti din ce in ce mai mult. Fiecare etapa din viata copilului tau inseamna provocari pentru tine. Trebuie sa dotezi locul de joaca cu o multime de provocari, atat pentru tine cat si pentru piticul sau pitica ta. Te trezesti ca intreaga casa este un intreg centru de joaca. Nu e de mirare, pentru ca diversificarea trebuie sa existe si la capitolul joaca.
Si eu sunt parinte si resimt fiecare provocare pe care fetita mea mi-o lanseaza zilnic. Recunosc, am invatat de la ea ce "fac" anumite jucarii. Cu cat creste, cu atat trebuie sa-i ofer mai multe variante de joaca, pentru  a-i stimula inteligenta, imaginatia. O data cu micuta mea si eu ma joc, si recunosc ca e minunat sa te simti din nou copil. :)
Cea mai noua provocare pentru pitica mea este o masinuta ca si aceasta. :)




Masinuta de mai sus am gasit-o pe http://www.bestkids.ro/p-10722-jucarie-primipassi.aspx la categoria http://www.bestkids.ro/c-231-vehicule-fara-pedale.aspx. Recunosc ca atunci cand i-am cumparat-o piticei mele, m-am bucurat si eu extrem de mult, ba chiar am inceput sa ma joc cu ea cand am ajuns acasa, pentru ca are o multime de jocuri, de sunete, de lumini. Ce bine ar fi fost sa am si eu o asemenea masinuta cand eram mica.
Intotdeauna cand eram mica adoram sa ma joc cu minicalculatorul de mana, sa numar banii, in traducere sa am eu propria casa de marcat. Vremurile s-au schimbat si recunosc ca atunci cand ii voi cumpara o casa de marcat pentru fiica mea, ma voi juca si eu cu ea. :)



Am gasit-o pe http://www.bestkids.ro/p-9452-casa-de-marcat.aspx la categoria http://www.bestkids.ro/c-352-piata-si-cumparaturi.aspx. Cred ca si fiicei mele ii va placea sa se joace de-a "piata", asa cum ii spuneam eu cand eram mititica. :)
Pentru ca stiu ca atunci cand va mai creste isi va dori sa gateasca alaturi de mine, m-am si gandit sa-mi comand accesoriile acestea de bucatarie.

http://www.bestkids.ro/p-9336-accesorii-bucatarie-bubble-cook-43-piese.aspx
Va fi minunat sa o initiez pe pitica mea in ale gastronomiei, avand la dispozitie astfel de accesorii. :) Poate cine stie va indragi atat de mult bucataria, incat se va transforma intr-un mini chef. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu