Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 6 august 2014

Ofera ceva util!

De cate ori nu te-ai bucurat ca ai primit ceva gratuit? Stiu, te-ai bucurat ca un copil si te-ai simtit si respectat atunci cand facand vizite diferitelor companii te-ai ales si cu un mic cadou: poate un pix, o agenda sau de ce nu, o minge care sa-ti trezeasca gustul pentru sport. :) Si mai mare a fost bucuria cand te-ai ales cu ceva mai valoros, cum ar fi un stick USB.
Nasii tai de cununie sau viitorii nasi urmeaza sa-si aniverseze casnicia si nu stii ce sa le oferi in dar? Iata o idee cu adevarat utila: http://www.promotion.eu/ro/stick-uri-usb/12403-key-usb.html!

Poate sa fie cheia catre o relatia cu adevarata frumoasa! Daca vrei poti sa optezi si pentru alte culori: cum ar fi albastru, verde. Mesajul de pe cheie iti apartine. :) Sunt convinsa ca alaturi de cheile care deschid usile importante din viata nasilor tai si acest stick va reusi sa stocheze amintirile cu adevarat frumoase. :)
Eu chiar am primit un stick si imi este folositor si acum. Tin minte ca am prins ceva campanie, iar la anumite produse cumparate primeai gratuit un stick usb. M-am bucurat extrem de mult de cadou, ca atare si acum il folosesc si il iau cu mine oriunde.
Iata ceva cu adevarat folositor in zilele racoroase de toamna, in zilele geroase de iarna sau chiar in diminetile de vara.


Este termosul pe care oricine il poate achizitiona de pe http://www.promotion.eu/ro/articole-outdoor/10549-set-termos-personalizat.html si personaliza. Astfel cafeaua sau ceaiul se vor mentine mereu calde si-ti vor face fiecare dimineata cu adevarat minunata!
Orice obiect promotional ar trebui sa aiba o utilitate, la fel ca orice cadou primit. Cele care sunt oferite doar de dragul de a spune celor din jur ca existi, vor ajunge cu siguranta la cosul de gunoi. Cu cat vei oferi materiale promotionale utile, cu atat numele firmei tale va fi mai des pe buzele clientilor, ba mai mult iti vor face si reclama gratuita. Pana la urma, nu acesta este scopul obiectelor promotionale? :)
Asa ca tura viitoare cand te gandesti sa oferi ceva gratuit, gandeste-te si la utilitatea produsului. Pe www.promotion.eu gasesti o multime de obiecte promotionale utile, ce de abia asteapta sa poarte brandul tau!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu