Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 14 august 2014

O vara vaporoasa!

Orice femeie este cu adevarat senzuala si cuceritoare atunci cand se lasa invaluita de finetea unei rochii. Indiferent ca e lunga sau scurta, rochia ofera mereu acel plus de feminitate pentru fiecare reprezentanta a sexului frumos.
De fiecare data cand urmeaza sa participam la un eveniment, gen nunta, banchet, cocktail alegem de fiecare data sa ne imbracam in rochie. Nici nu e de mirare, atunci cand imbracam o rochie, fie ea scurta sau lunga ne transformam dintr-o data din "cenusareasa" in printesa balului. Atunci cand am gasit rochia potrivita simtim ca nimic nu e prea mult, ca totul poate deveni al nostru si ca intreg universul este la picioarele noastre.
Indiferent de evenimentul la care trebuie sa iei parte pe carmencita.ro le gasesti pe toate: fie ca sunt rochii de seara, de zi sau de cocktail. Uita-te si tu pe http://carmencita.ro/rochii/rochii-cocktail.html, http://carmencita.ro/rochii/rochii-de-seara.html si pe http://carmencita.ro/rochii/rochii-de-seara.html. Indiferent ca esti inalta sau scunda, slabuta sau cu forme voluptoase pe carmencita.ro e locul unde iti vei gasi rochia care sa-ti puna in valoare calitatile. 
Eu am gasit o multime de rochii alaturi de care ma vad regina urmatorului eveniment. :) Dupa ce m-am tot gandit si razgandit am gasit una care-mi place enorm. Aceasta este!

http://carmencita.ro/rochie-clos-cu-bust-din-dantela-roz-pastel.html
Imi place enorm croiala, culoarea si materialele! Si pe langa aceste aspecte, mi-ar sta si extrem de bine. :)
Sunt atat de multe rochii incredibil de frumoase, incat iti trebuie mult timp sa te decizi asupra uneia. De altfel nici nu trebuie sa alegi doar una, poti sa cumperi cate doresti tu. Sunt convinsa ca evenimente la care sa le porti sunt destule.
O rochie este mereu la moda si e mereu pregatita sa te conduca spre drumul spre succes sau distractie. Sunt convinsa ca iti vei alege rochia care sa-ti puna in valoare aspectele fizice placute si ca vei reusi sa maschezi eventualele defecte vizuale.
Acum ca mi-am reinnoit dressingul cu inca o rochie cu adevarat senzationala, pot sa ma reintorc la cumparaturi. Niciodata o rochie nu vine singura! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu