Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 14 august 2014

Carti, sandale...

Zilele concediului sunt cele mai asteptate din an. Nu e de mirare, atunci lasam grijile acasa si plecam cu entuziasm  spre destinatia mult visata. De cele mai multe ori, am ales destinatii externe, asa ca am optat pentru calatoria cu avionul, nu de alta dar am preferat sa profit la maxim de orele de concediu.
Inainte de a pleca spre aeroport incepe adevarata nebunie: pregatirea bagajelor. Sa nu uitam rochia aceea cumparata recenta, sa nu uitam pantofii si poseta care se potrivesc cu rochita, lotiunea de plaja, parfumul preferat si bineinteles incarcatoarele de la telefoane, laptopuri si tablete. Vom avea cu siguranta nevoie de ele. Ar fi pacat sa nu stie toti prietenii nostri cat de bine de distram in vacanta. :)
 Pentru ca sa nu uit niciodata nimic, am o lista pe care am folosit-o de la primul concediu si o utilizez mereu pe aceea. :) Asa stiu sigur ca tot ce am nevoie este in bagaj. Cum drumul catre destinatie dureaza cateva ore, intotdeauna imi pun cate ceva de citit.  Pe http://www.elefant.ro/ebooks am gasit o varietate extrem de mare de carti pe care mi le-as dori in concediu. Bagajul meu include si diferite produse cosmetice atat de ncesare in concediu: de la deodorant, creme de hidratare, de plaja, de after sun, geluri de dus si evident parfumuri. Toate le gasesti pe http://www.elefant.ro/cosmetice. Asa stii sigur ca nu vei rata nimic! 
La capitolul incaltaminte, intotdeauna am optat pentru ceva comod. Pana la urma in concediu trebuie sa fii relaxata, sa te simti confortabil ca sa poti face cat mai multe plimbari.
Am si gasit perechea de sandale pe care as purta-o in concediu si pe care nu as uita-o nici intr-un caz acasa.  Aceasta este!





Sandalele le-am gasit pe http://www.elefant.ro/fashion/incaltaminte/sandale/sandale-sophia-negru-44595-28.html. Imi plac extrem de mult. Au tot ce trebuie: tinuta, culori, format si cred ca sunt extrem de comode. In plus, merg extrem de bine atat la rochie, cat si la pantaloni, asa ca le pot purta si daca aleg seara sa iau cina intr-un restaurant a la carte. 
Cam tot ce-mi trebuie pentru concediu am inclus deja in bagaj, asa ca nu trebuie decat sa astept ziua cand voi decola spre destinatia aleasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu