Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 14 iulie 2014

Lumina calda si potrivita pentru fiecare moment!

Cum ar arata viata noastra zilnica fara lumina? Cam intunecata. Ar fi ciudat ca 24 de ore sa fie doar noapte. Nici nu am stii cum sa ne petrecem timpul. E un scenariu pe care l-am regasit in multe documentare vazute pe la televizor. Probabil ca nu se va intampla prea curand, asa ca putem trage jaluzelele, draperiile sa lasam ca lumina sa patrunde in casele noastre. E pacat sa nu o lasam sa ne lumineze fiecare clipa din zi. 
Noaptea isi face datoria corpul de iluminat. Si lumina pe care o folosim atunci cand Soarele pleaca la culcare, e extrem de importanta: sa nu fie prea tare ca si intensitate, sa aiba o culoare placuta, sa nu fie deranjanta la ochi, sa ne ajute sa descifram enigmele din cartile citite.
Atunci cand e intuneric in casa, de cele mai multe ori cei mici se sperie. Nu e de mirare, lumina le ofera siguranta, confort. Uneori nu doar copiii au nevoie de lumina  atunci cand adorm, si noi o folosim de foarte multe ori pe cea de la televizor. Genul acesta de lampa http://www.lustre-online.eu/products/Lampa-moderna-MAGIC-PUSH-MINNIE-1706-16048.html se potriveste perfecta pe peretele din camera micutei mele, cu atat mai mult cu cat o adora pe Minnie Mouse.

Cu aceasta lampa magica, somnul fiicei mele va fi unul cu vise frumoase si cu zambetul pe buze. Daca pentru camera fetitei mele, lumina va fi de acum asigurata de lampa magica, pentru livingul casei am ales aceasta lustra.


Am gasit-o pe http://www.lustre-online.eu/products/Lustra-moderna-BOWIEA-4078.html, iar ea va asigura ca lumina sa fie cea placuta pentru o seara in familie sau alaturi de prieteni. Lustra din imagine se potriveste perfect  cu mobila camerei si este una moderna prevazuta cu telecomanda si cu LED. Lumina va fi de acum placuta in orice seara de torida de vara sau in orice seara friguroasa de iarna.
Pe http://www.lustre-online.eu/categories/Pentru-birou/ vei gasit corpurile de iluminat care sa-ti ofere o senzatie de confort si de liniste atunci cand lucrezi pana tarziu la birou, iar pentru ca noptile friguroase de iarna sa fie cat mai placute, poti alege pentru baia casei tale unul dintre aceste corpuri de iluminat de pe http://www.lustre-online.eu/categories/Pentru-baie/
Stim cu totii ca dupa o zi plina de emotii, plina de oboseala o baie fierbinte in cada este cel mai bun remediu, iar pentru a ne asigura tot confortul trebuie sa dispunem si de o lumina care sa ne relaxeze, nu care sa ne oboseasca ochii. Lumina este extrem de importanta acasa sau la birou, ea este responsabila pentru durerile de cap, pentru probleme cu vederea, pentru starile de anixietate, pentru starile de nervozitate. O lumina calda si potrivita momentului zilei este la indemana ta pe http://www.lustre-online.eu/!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu