Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 4 iulie 2014

Baia pe stilul meu

Dupa o zi de munca nu-ti doresti decat sa arunci hainele de pe tine, si sa-ti cufunzi gandurile  in apa din cada. In baie totul dispare o data cu muzica in surdina, un pahar de sampanie si o baie spumanta. Simti cum fiecare gand pleaca si cum se instaleaza o stare de relaxare, in care nu te gandesti decat la zilele de concediu la mare, undeva departe de toate problemele cotidiene. 
Petrecem mult timp in baie, inca de dimineata cand ne pregatim pentru o noua zi, asa ca nu e de mirare de ce atunci cand incepem decorarea baii suntem extrem de atenti la fiecare detaliu: de la lumini, culori si bineinteles utilitatea spatiului in sine. 
Am observat ca de regula culoarea predominata in decorarea bailor este crem cu maro, as putea spune ca in 99% din cazuri si chiar am vazut multe locuri: de la baile prietenilor, la baile hotelurilor din Turcia, Grecia, Cipru, Romania. E intr-adevar o combinatia frumoasa, insa mie mi-ar placea combinatia de negru cu alb.Am si gasit cada perfecta pentru combinatia mea de non culori. Aceasta este!




Am gasit-o pe http://www.saniclas.ro/cada-riho-190x90cm-model-lima-cu-structura-si-sifon.html si e chiar redusa cu -65%! Calitatea materialelor folosite pentru confectionarea acestei cazi e data categoric si de cei 15 ani de garantie, oferita de Saniclas. 
Pentru ca am extrem de multe produse de intretinere corporala am nevoie si de un dulapior unde sa le pun. Acesta ar fi unul dintre ele obiectele de mobilier pe care le-as cumpara.

http://www.saniclas.ro/mobilier-suspendat-roca-de-70x36-cm-gama-roca-debba-855906153.html
E un mobilier suspendat care m-ar ajuta sa economisesc spatiu, in asa fel incat sa pot sa-mi mai montez si alte dulapioare, o chiuveta si alte obiecte sanitare atat de utile in baie. 
Pentru ca baia mea sa fie completa as avea nevoie de o multime de spoturi, care sa-mi creeze acea ambianta perfecta pentru relaxare, in timp ce ascult o muzica, beau un pahar de vin si alung toata incarcatura emotionala. 
Cei de la Saniclas.ro ofera tot ce ai nevoie pentru a-ti decora baia intr-un mod unic: de la lavoare, baterii, mobiliere, cazi, la cabine de dus.  
Am uitat ceva? Pai, muzica. :) De aceasta ma ocup singura. Acum ca baia e gata decorata, vinul la rece, nu pot decat sa astept seara ca sa inchei ziua cu maxima relaxare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu