Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 30 iunie 2014

“Putem amenaja o casa moderna cu produse romanesti?”

Fiecare casa e aparte, caldura si viata ei fiind date de cei care traiesc in ea. Eu, tu, noi suntem cei care dam culoare casei in care locuim. Acasa e un cuvant atat de magic, pentru ca nu descrie doar o simpla locuinta, descrie un bun imobiliar plin de amintiri, plin de zambetele pe care ni le impartasim atunci cand trecem pragul unde linistea ne umple sufletul.
Atunci cand decorezi o casa iti lasi practic amprenta prin fiecare articol pe care-l asezi in spatiul disponibi. Ne place sa decoram spatiul in care traim, ne jucam, dormim folosind mobila pe gustul nostru, care sa se potriveasca stilului nostru de viata. De ce nu am incadra in modernul actual si piese de mobilier romanesti? Am crescut cu mancare romaneasca, folosind vesela autohtona, jucandu-ne cu jucarii din lemn romanesti. Am invatat sa ne leganam pe acei caluti din lemn care erau realizati chiar la noi in tara. Stiu ca vremurile s-au schimbat, insa sa nu uitam ca brandurile romanesti au ramas la fel de puternice, serioase oferindu-ne aceeasi calitate cu care am crescut.
Avand in vedere ca pitica mea e la varsta la care a inceput sa descopera multitudinea de gusturi, un scaun de masa multifunctional s-ar integra perfect in bucataria mea moderna.
Pe http://www.maderomania.ro/mobilier-copii/sortilemn-scaun-copii-0-11-ani-joy-multifunctional-fag-lac-ecologic am gasit scaunul de masa perfect pentru fiica mea. Este un scaun masiv, la care s-a folosit un lac ecologic astfel incat sa nu exista reactii alergice ale copilului. 


Scaunul poate fi folosit si atunci cand piticul tau sau pitica ta e deja pe bancile scoliile, asa ca investitia facuta este una de durata. Inaltimea scaunlui este una variabila si o poti ajusta.






Pentru ca micutii nostri adora fructele, un platou ar fi perfect pentru living. Ah da, si inca ceva si de data aceasta platoul este tot "Made in Romania". Ciudat, nu? Pai e ciudat sa mai gasesti produse romanesti de calitate.
Acesta este platoul pe care l-am ales.


E un platou de ceramica pe care l-am gasit pe http://www.maderomania.ro/decoratiuni/faimar-platou-verde-din-ceramica-32cm. Daca tot am ales acest platou verde, m-am gandit sa-mi aleg si o vaza pe aceeasi nuanta.



Vaza am gasit-o pe http://www.maderomania.ro/decoratiuni/faimar-vaza-verde-din-ceramica-30cm. 
In ea voi aseza florile de camp potrivite acestui sezon, astfel ca mirosul verii se va resimti in toata casa. Florile vor fi extrem de mandre sa stie ca stau asezate intr-o vaza 100% romaneasca, asa ca pe vremea bunicii mele.



2 comentarii: