Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 2 iunie 2014

Casa de piatra, Andra si Adi!

Sambata, o fosta colega de-a mea de radio si o prietena in acelasi timp, s-a casatorit cu sufletul ei pereche. Tot timpul am crezut acest lucru despre Andra si Adi. M-am bucurat sa fiu alaturi de ei intr-o azi atat de speciala, deosebita si minunta, cum e ziua in care iti unesti destinul cu alesul inimii tale. Asa ca sambata, am lasat mogaldeata pentru cateva ore la cei 4 bunici, iar eu si sotul meu am participat la evenimentul deosebit din viata dragilor nostri prieteni. Amandoi radiau de fericire. Se vede ca au pregatit in detaliu evenimentul si ca au facut-o cu mare drag!
E drept ca nu am stat la eveniment decat vreo 4 ore jumatate, insa am dansat, si am ascultat o super trupa, care mi-a placut enorm. Un band care se numeste The Puzzle. Le fac reclama pentru ca merita. Si-a facut si Dj-ul treaba, insa bandul a facut ca party-ul sa fie un adevarat... party. M-am bucurat sa aud piese ca si Mercy, Valerie si lista ramane deschisa. 
La nunta au fost si multe buritici, dar si prichindei. O fetita de vreun an si ceva si un baietel de vreo 3 ani. Erau si ei prezenti la nunta. M-am alaturat si eu dansului lor si au intrat in jocul meu. In afara de mama lor, am fost singura alaturi de care au acceptat sa dantuiasca. Atunci cand i-am vazut, mi s-a facut mai dor de pitica mea. A fost prima data cand am fost atatea ore departe de pitica mea. Mi-a fost extrem de dor de ea. Am strans-o asa de tare in brate si am pupacit-o cand ne-am reintors acasa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu