Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

sâmbătă, 26 aprilie 2014

She's the one, cu Oriflame!

Cred ca atunci cand, Robbie Williams canta acum cativa ani "She's the one", stia sigur ca va aparea ea cu noua colectie "The One" de la Oriflame. Poate ca Robbie stia ca si eu vreau sa fiu stralucitoare la bratul printului meu si cu siguranta ca e de acord ca am nevoie de toata gama "The One".
Rimelul imi va alungi genele, care imi va pune in evidenta ochii verzi, fardul de pleoape va veni si el sa completeze intreaga prezentare. Rujul catifelat se va mula pe buzele mele ca intr-un sarut. Unul "The One'. 
Si eu ca mamica imi doresc sa ma privesc in oglinda si sa spun " wow, cat de minunat iti sunt conturati ochii si cat de bine ti se potriveste nuanta rujului". Si sa mai exclam: " buzele mele sunt dezmierdate si mangaiate de noul ruj de la Oriflame".
Cu noua gama de la Oriflame si eu ma pot transforma intr-un make-up artist! Pentru ca da, orice amator poate deveni un profesionist cand are la indemana cele mai bune produse.
Te-am facut curios? Arunca si tu o privire pe http://ro.oriflame.com/products/the-one!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu