Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 10 aprilie 2014

Sambata avem 8 luni!

Peste 2 zile pitica mea implineste 8 luni de cand este alaturi de mine. Fiecare zi alaturi de ea e magnifica. In fiecare zi face lucruri noi. De exemplu, din aceasta dimineata, spune " da-da-da", "ta-ta-ta". Da, cred ca a zis tata. Evident silabist, dar a spus.
Ieri a fost prima noastra calatorie cu taxi, asa ca fetele.La plecarea de acasa am luat de toate cu noi: olita, mancare, jucarii, haine de schimb.
Fiecare evolutie a piticei mele este incredibil de frumoasa si de neasteptata. E mereu atat de vesela incat oricat de obosit ai fi,ea iti alunga orice urma de neplacere. De fiecare data cand vine data de 12, ma gandesc la momentul in care am vazut-o prima data, cand i-am sarutat manutele. Si acum resimt acea emotie incredibila, pe care nu pot asemana cu absolut nimic. Stiu ca ma repet, insa pot sa spun fara retinere ca ceea ce traiesc acum este nemaintalnit si este ceva cu adevarat magic. 
Cu cine seamana Nicoleta? Hai sa-ti arat o poza cu mine la 8 luni. :)


Si acum poze cu Nicoleta. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu