Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 11 aprilie 2014

“Reteta sigura pentru calatorii memorabile”

Visez intotdeaua la inceput de an, la concedii calduroase peste granitele tarii, pe plaje insorite. Imi place sa-mi rezerv din timp destinatia de concediu. De regula, primesc si discount pentru ca fac acest lucru. Am o tara in care am fost de foarte multe ori si la care mereu visez, atunci cand ma gandesc de fiecare data cand spun, vara. Aceasta tara este Turcia. Pentru mine este destinatia ideala pentru petrecerea concediului.
Ai parte de cele mai bune servicii turistice. Chiar daca am fost pana acum de 4 ori in Turcia, si anul viitor tot acolo voi merge. E locul ideal pentru relaxare si pentru a bifa lista calatoriilor memorabile. 
De fiecare data cand am fost plecata in concediu, am optat pentru agentia turistica, Aerotravel. 


Din luna martie mi-am achizitionat pachetul turistic si de fiecare data am avut parte de experiente minunate. Am fost cazata la hoteluri care dispun de privelisti ce-ti raman intiparite in suflet o viata  intreaga. Am avut parte de servicii all inclusive, de care te indragostesti inca de la prima degustare.
Antalya este orasul in apropierea caruia am stat pana acum. Crede-ma ca acolo este paradisul! In plus, daca optezi pentru early booking vei avea parte si de discount. Arunca si tu o privire aici, ca sa vezi ce minunatii te asteapta. Eu am stat mereu la hoteluri de 4-5 stele si iti recomand si tie sa faci la fel. Uite cat de bine arata acest hotel!
http://www.aerotravel.ro/hoteluri/best-western-plus-khan-437222/
Somnul iti va fi atat de dulce o data ce vei dormi in acest pat, incat grijile pot sa-si faca bagajele si sa se intoarca in Romania! Vei fi indulcit pe masura, si rasfatat cu produse locale, care te vor determina sa alegi si tu ca si mine, in fiecare an, Turcia.

http://www.aerotravel.ro/hoteluri/best-western-plus-khan-437222/
Vei fi rasfat precum un saltan! Poti sa alegi sa stai pe pot parcusul sederii tale in Turcia, chiar si un hotel din Istanbul. Asa arata camera unui hotel de 4 stele din capitala Turciei.
http://www.aerotravel.ro/hoteluri/elite-marmara-191894/
Pe http://www.aerotravel.ro/hoteluri/elite-marmara-191894/ poti sa vizualizezi intreaga galerie foto si sa vezi cum arata hotelul in sine. Sejurul tau va fi unul de vis si crede-ma ca vei deveni si tu depedent de Turcia, la fel ca si mine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu