Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 10 aprilie 2014

Momente speciale alaturi de ... Floraria cu Povesti!

Cu o floare uneori se poate face primavara. De foarte multe ori cu o floare poti face ziua mai frumoasa unei femei. Care zi? Oricare. Fiecare zi! Poti sa oferi o floare persoanei dragi din viata ta  azi, maine, fara a avea un motiv special. Eu insa as alege sa fac ziua de nastere a mamei mele mai frumoasa!
Stiu ca mai este pana atunci, insa e bine sa ma pregatesc din timp. Cu ajutorul Florariei cu Povesti as putea sa o suprind pe mama mea cu un buchet de trandafiri imens, care sa contina nu mai putin de 56 de fire, varsta pe care o va implini fiinta care mi-a dat viata. 
In dimineata zilei de nastere a mamei mele as suprinde-o cu un astfel de buchet imens si as opta pentru o livrare flori in cutii speciale, serviciul pus la dispozitie de Floraria cu Povesti.
Ce culoare sa fie trandafirii? Ca si acestia!

http://florariacupovesti.ro/buchete-elegante-trandafiri-/49-buchet-trandafiri.html
Si mie mi-ar placea sa primesc un asemenea buchet de ziua mea. Cei de la Floraria cu Povesti stiu ca momentele unice din viata noastra trebuie surprinse in buchete de flori elegante , asa ca au pregatit tot felul de aranjamente speciale. 
Asa arata buchetul de trandafiri pe care mi-as dori sa-l primesc de ziua mea!
http://florariacupovesti.ro/le-coeur-inima-din-trandafiri/109-buchet-inima-din-trandafiri-le-coeur.html
Mare cat inima mea, vorba celor de la Holograf. :) Cu asemenea aranjamente florale, inima fiecarei femei va fi pe jumatate cucerita. Mesajul e unul clar: de iubire!
Pentru fetita mea am gasit un aranjament floral minunat! Acesta este!

http://florariacupovesti.ro/petite-jolie-aranjamente-vesele/183-ursulet-din-flori-toby.html

Ursuletul de flori Toby, realizat de Floraria cu Povesti este aranjamentul ideal pentru micuta mea, la implinirea varstei de 1 anisor.
As darui cate un aranjament floral si prietenelor mele, care in urmatoarea perioada vor face pasul cel mare. Orice femeie merita sa fie surprinsa macar in momentele speciale din viata ei, daca nu in fiecare zi. Cel mai frumos cadou este un cu siguranta un buchet de flori. Daca vrei sa-i faci ziua mai buna unei femei, ofere-i o floare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu