Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 22 aprilie 2014

Mai avem inca 2 dintisori. In total: 6!

Hristos A Inviat! Unii sunt liberi si azi, altii sunt deja la serviciu. Ca mamica esti tot timpul de "serviciu". E insa cel mai frumos job din lume. Daca toate joburile ar fi ca acesta, cred ca nu ar mai exista alte locuri de munca disponibile. :) E drept ca nu e usor sa fii mama, dar e cel mai minunat sentiment.
Anul acesta Pastile le-am sarbatorit in 6+1. :) A fost minunat! In plus, aceste sarbatori ne-au adus si inca 2 dintisori in colectia Nicoletei. Asa ca avem deja 6 dintisori. :) Ne putem mandrii cu acest lucru, pentru ca sunt foarte putini copiii, care la varsta de 8 luni au atatia dintisori.
Nici nu ne-am dat seama cand au iesit noii dintisori, pentru ca pitica noastra a dormit ca de obicei: de la 21 si un pic pana la 6:30 dimineata. Acesta este orarul ei de somn zilnic. Stiu, multi zic ca suntem norocosi, insa sa nu uitam ca acest orar de somn s-a format, datorita unui meniu alimentar sanatos. Eu am fost foarte atenta la ce am mancat si sunt in continuare, avand in vedere ca inca o alaptez pe pitica mea. Asa ca ea nu a avut parte de dureri de burtica. :)
Nici nu sacrificiu nu e prea mare, cand e vorba de copilul tau. Iti faci tie un serviciu, o bucurie cand vezi ca piticul tau se dezvolta armonios, este voios, sanatos si energic. 
Iubita mea este extrem de dornica sa umble. In fiecare zi avem momente in care alergam pur si simplu prin casa. Alergam de bucurie, chiuim. Are si ea momentele ei cand e suparata, intotdeauna cand ii e somn. In rest este cel mai vesel copil pe care l-am intalnit.
Pentru micuta mea, care acum face nani si viseaza minunat, o piesa in dar. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu