Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 1 aprilie 2014

Inca 2 dintisori de lapte :)

A trecut timpul atat de frumos alaturi de fiica mea, incat uneori chiar as vrea sa opresc timpul in loc ca sa profit si mai mult de momentele cu ea. De ieri avem inca..2 DINTI! :) Am ajuns cu numaratoarea la nr 4. :) E drept ca am avut cateva zile mai dificile ziua, cand era mai suparata si mai morocanoasa, dar astazi a fost extrem de vesela.
Dovada stau pozele pe care le-am postat azi pe facebook. :) Nicoleta este bucuria, fericirea intruchipata. Este cel mai fericit om pe care-l mai intalnit si cel mai vesel! Indiferent daca esti suparat sau ai avut o zi proasta, daca o privesti tot ce e neplacut dispare. Ea este esenta fericirii! Alaturi de ea fiecare zi e speciala si minunata! Multumesc puiule de om, iti multumesc in fiecare zi ca te pot strange in brate, ca te privesc, ca te am in viata mea!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu