Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 3 aprilie 2014

“Curatenia de primavara se face si pe birou. La ce produse electronice mai vechi ai renunta si ce ti-ai achizitiona in schimb?”

Primavara se numara firele de praf...sterse din cele mai intunecate locuri de prin casa. De fiecare data anotimpul ce marcheaza inceputul unui nou capitol...insorit, aduce cu sine si un refresh prin locuinta. Atunci e momentul oportun sa renuntam incetul cu incetul la obiectele pe care de foarte multe ori doar le-am pastrat doar ... ca sa stergem praful de pe ele. Cate obiecte nu ai in casa pe care nu le-ai folosit niciodata si probabil ca nu le vei mai folosi? Cred ca e timpul sa le "arhivezi" cu totul si sa-ti reimprostezi stocul cu ceva de...actualitate, de ultima...generatie, ceva cu adevarat util si functional.
Cu siguranta ca nu sunt singura care inca mai pastreaza un...casetofon cu radio. E un obiect tare drag mie, pe care il tin pe birou, si pe care trebuie sa recunosc ca nu l-am mai folosit de multi ani. Ar fi probabil cazul sa-i gasesc un inlocuitor mult mai performant. Poate ca un dock station, ar fi perfect. S-ar integra la fel de bine si  o tableta cum ar fi aceasta:
Am gasit-o pe http://www.evomag.ro/PORTABILE-Tablete/Apple-Tableta-Apple-iPad-Mini-2-Procesor-A7-Ecran-Retina-IPS-LED-7.9-16GB-Flash-5-MP-WI-FI-iOS-7-Gri-108283.html?pleisty_src=widget&pleisty_widget=S01[W_bb2]&pleisty_item=Tableta+Apple+i[I_73e2f]&pleisty_t=W_bb2e65259b87edee433d0a43559f70bc-PV_73D39F86A5-DXTL_RQ_533d9ae38caef la cel mai bun pret. Chiar acum e in promotie!
Recunosc ca mi-ar prinde bine si un upgrade la laptop, asa ca am aruncat o privire si pe celelalte categorii gasite pe www.evomag.ro. Laptop-ul Sony Vaio pe care-l detin l-as inlocui cu fratele sau mai...tanar. Acesta este:

http://www.evomag.ro/PORTABILE-Laptopuri/Sony-VAIO-Laptop-Sony-Vaio-SVF1521V6E-Intel-Core-i7-3537U-15.5-8GB-1TB-Blu-Ray-Writer-nVidia-GeForce-GT-740M2GB-USB-3.0-HDMI-Win8-64-bit-Negru-107400.html

Pentru momentele cand imi voi testa noul laptop, noua tableta si voi savura fiecare informatie si fiecare sunet muzical, mi-ar prinde bine si un scaun mai comod sau chiar un masaj. As putea sa-mi instalez un aparat de masaj  care sa se ocupe de relaxarea mea si asta in timp ce eu testez. Acesta este aparatul minune, care te ajuta sa te relaxezi:

http://www.evomag.ro/Ingrijire-personala-Masaj-si-relaxare-Aparate-masaj-pentru-scaun/Beurer-Aparat-masaj-pentru-scaun-Beurer-MG215-97704.html
Pe http://www.evomag.ro/Ingrijire-personala-Masaj-si-relaxare-Aparate-masaj-pentru-scaun/Beurer-Aparat-masaj-pentru-scaun-Beurer-MG215-97704.html am gasit exact ce am nevoie pentru o inspiratie de...durata si pentru o relaxare continua. Astfel ca, indiferent de momentul ales al zilei voi putea sa stau pe scaun, fara sa ma plang ulteior de tot felul de dureri.
Vei zice ca am multe dorinte, insa imi place sa visez in stil mare si evident sa dispun de tot ce e nou, performant si relaxant!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu