Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 17 aprilie 2014

“Ce fac primavara cu bicicleta mea”

Ador cand vine primavara. Infloresc si eu o data cu anotimpul care dezgheata toate inimile si care alunga albul din jur. Imi place sa stau cat mai mult in natura, sa admir verdele crud din jurul meu, sa respir aerul cald de primavara, sa ascult trilurile pasarilor. Zambetul meu reapare o data cu inceputul primaverii si nu dispare decat atunci, cand iarna isi scoate din nou la atac turturii grei de gheata.
Vitalitatea de care dau dovada de fiecare data cand iese la atac soarele si incep sa creasca temperaturile pe scara Celsius, este molipsitoare. Acum mi-ar placea sa-mi iau bicicleta si sa-mi las gandul si picioarele sa pedaleze in directia: " departe de oras". Pentru ca sunt mamica, nu pot pleca nicaieri fara puiul meu. Asa ca am gasit varianta castigatoare. Este vorba de aceasta!

http://www.biciclop.eu/rulota-bicicleta-acoperita.html




O super rulota-bicicleta acoperita pe care am gasit-o pe http://www.biciclop.eu/rulota-bicicleta-acoperita.html
E perfecta! Astfel ca vremea nu imi face probleme. Unde as pleca cu rulota-bicicleta? La Gradina Botanica. Sa stau in natura, sa admir florile, sa simt mireasma primaverii si sa visez cu ochii deschisi la concediul de vara. As putea sa pedalez chiar spre lacul de pescuit. Poate ca as prinde pestisorul de aur. :)
Am gasit ceva frumos si util si pentru pitica mea. Ii va va utila pentru perioada in care vom iesi afara alaturi de bicicletele noastre. Peste 3 ani fetita mea va adora sa priveasca primavara de la bordul acestei biciclete fara pedale.

http://www.biciclop.eu/bicicleta-fara-pedale-pentru-copii.html


Am gasit-o pe http://www.biciclop.eu/bicicleta-fara-pedale-pentru-copii.html si sincera sa fiu, mi-ar fi placut sa am si eu una la varsta potrivita.
Acum ca ne-am inarmat cu biciclete, e timpul sa pedalam spre primavara ce se lasa putin asteptata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu