Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 23 aprilie 2014

Asta inseamna fericirea!

Am ajuns sa fiu fericita in fiecare zi. Am ajuns sa zambesc, fara sa fi citit vreo gluma, fara sa ma fi provocat cineva. Pur si simplu, zambesc pentru ca viata mea e minunata. E plina de iubire zilnic, de atat de frumoasa, de cand a aparut Nicoleta in viata mea, incat ma tot intreb de ce nu am devenit mamica mult mai devreme.
Stiu ca trebuie facute toate la timpul potrivit, si ca nimic nu e la intamplare, insa uneori e foarte bine sa faci asa cum simti. Daca e sa te intrebi " cand va fi bine? cand e cel mai bun momentul?" sa stii ca nu va fi niciodata. Intotdeauna va exista "ceva" care sa nu se potriveasca perfect conjucturii. Sa faci ce simti intotdeauna aduce cu sine doar lucruri minunate si bune. Intotdeauna vei fi fericit daca iti vei lasa inima la comanda. Evident ca trebuie sa lasi putin si rationalul sa-si faca datoria, insa doar din umbra.
Ma uit in jur si constat cat de multe persoane m-au dezamagit. Foarte multi oameni s-au trecut singuri pe "liber" din viata mea, datorita faptelor sale. Au fost multe persoane la care am tinut, pe care le-am ajutat si care au disparut pur si simplu din viata mea, atunci cand nu au mai avut nevoie de sprijin.
Nici nu am fortat nota. Eu de regula, cand simt ca nu mai are sens, nu prelungesc nebunia, chiar daca in prima faza am tendinta. E ca si atunci, cand te apuci sa scapi de kilogramele in plus, ai tendinta sa te arunci pe frigider. Imediat iti dai seama ca nu te-a obligat nimeni. Pur si simplu, timpul isi urmeaza drumul firesc si desi pare, nimic nu e la voia intamplarii. Cei care nu merita, se exclud singuri din viata noastra.
Stiu ca e putin cam neplacut cand te gandesti ca ai pierdut timp din viata ta cu oameni fara valoare morala, dar nu are de ce sa-ti para rau, asa ai simtit la momentul respectiv. Vei zice ca asta e un exemplu, prin care nu trebuie sa te ghidezi dupa ce simti. 
O fi un exemplu, dar sunt multe altele prin care pot sa-ti spun ca ai fost fericit, ai radiat de fericire. In orice faci exista un risc. 
Eu am ales sa risc. Ce am castigat? Am ramas alaturi de oameni care merita cu adevarat dragostea si iubirea mea. Am langa mine o minunatie de fetita pe care o ador, pe care o iubesc si alaturi de care fiecare zi este magica.
Cand vine vorba de a fi fericita, intotdeauna voi paria pe ceea ce simt, intotdeauna imi voi exprima iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu