Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 16 aprilie 2014

Adio maini si picioare reci cu impulser!

Corpul nostru ne transmite anumite mesaje, atunci cand ceva nu functioneaza corespunzator. Uneori ne gandim ca e ceva de moment si ca va trece. Se intampla ca timpul sa-si urmeze cursul firesc, iar noi sa ramanem cu aceleasi incoveniente. De foarte multe ori optam pentru diferite medicamente si nu ne intrebam cum ar fi sa tratam cauza neplacerilor folosind alte variante alternative. 
Eu, indiferent de anotimp, de temperatura de afara sau din interior, am mereu mainile si picioarele reci. Daca nu as respira si ai puna mana pe mine in timp ce dorm, ai crede ca deja vizitez Edenul. :)) Nu e cazul, si sper sa nu-l vizitez prea curand. :) Senzatia de maini si picioare reci e din cauza circulatiei sanguine periferice. Am luat eu tot felul de suplimente alimentare care sa-mi regleze circulatia, insa nu prea au avut succes. 
Citind despre magnetoterapia, m-am gandit ca ar fi cazul sa o incerc. Mi-ar placea sa o probez la mine acasa, mai ales ca pitica mea inca nu e la varsta la care sa fie lasata singura. :)
Ar fi minunat sa fiu si eu "vie" si calda la maini si la picioare, chiar si in sezonul calduros. Stiu, ai zice ca sunt un fel de aer conditionat portabil, dar crede-ma ca e atat de neplacut sa faci dus si sa puna cineva mana rece pe tine, chiar daca e mana proprie.  :) 
Cu siguranta ca iubitorii de bere se vor gandi ca sunt frigiderul portabil preferat in sezonul festival.:)
Lasam gluma la o parte, chiar nu e deloc placut sa te confrunti cu o asftel de neplacere periferica. Iarna indiferent cat de imblanite imi sunt cizmele, eu tot sunt ca si gheata la picioare. 
Chiar mi-ar placea  sa incerc magnetoterapia si sa beneficiez de un dispozitiv magnetic pulsator pentru acasa, pus la dispozitie de cei de la Impulser. Ce e si mai minunat, e ca aceasta tehnica prin care as putea sa-mi reglez circulatia sanguina, nu are reactii adverse. E o terapie pe care o pot utiliza acasa, fara sa am nevoie de pregatire de specialitate.
Cred ca e mai bine sa ne axam pe terapii care dureaza de mii de ani. Nu e de mirare de ce aceste alternative la medicina traditional,a isi gasesc si astazi locul in viata noastra zilnica: tratam problema de sanatate, fara sa afectam alte parti ale organismului. 
Folosind magnetoterapia voi putea spune adio mainilor si picioarelor reci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu