Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 7 martie 2014

Who? Doctor Who?

Sosirea pe lume a copilului inseamna schimbari majore in casa si viata fiecarei familii. Evident ca schimbarile sunt extrem de frumoase si de placute. Locurile din casa, pe care le considerai "neocupate" incep sa devina neincapatoare. Nici nu e de mirare, un copil are nevoie de multe accesorii: un leagan, un scaun de masa, carucior, o salteluta de activitati, sa nu uit de jucariile, care trebuie sa fie in numar...nelimitat. :)
Ca mama sunt extrem de entuziasmata de noul statut si evident de minunea din viata mea. Vreau ca totul pentru ea sa fie minunat, inclusiv camera in care doarme. Trebuie sa ma ocup de somnul si de visele ei. Vreau sa aiba de un somn minunat, iar noaptea sa-i aduca vise frumoase. Asadar, m-am gandit sa-i cer ajutorul doctorului in decoratiuni interioare: Doctor Deco.
Am dat un telefon, iar Doctor Deco a fost extrem de amabil si e in drum spre mine. Ca doar asa se decoreaza cel mai bine o camera, cu "materialul" in fata, cum se mai spune. Cat timp iti povesteam eu aici pe blog, prietenul meu in decoratiuni a si aparut. I-a placut cum e aranjat apartamentul, coloristica, ba chiar mi-a facut cateva sugestii legate de bucatarie. Mi-a vandut niste ponturi, ca spatiul dedicat gastronomiei sa fie cat mai "aerisit". :) 
Ajunsi noi in camera fetitei mele, am inceput sa creionam pe tableta si in imaginatia noastra, fiecare obiect ce va decora spatiul de joaca si de somn.
- Doctor Deco, mi-as dori sa schimb putin coloristica mobilei si sa creez cat mai mult spatiu, oare cum as putea? Stiu ca totusi camera nu e prea mare, dar vreau sa folosesc fiecare coltisor...
- Aura, uite hai sa vedem...patutul fetitei e..mov..foarte frumos...in plus imi place amplasarea lui, e pe peretele comun cu livingul. Uite, ai putea sa decorezi cu niste stickere tavanul. Un fel de univers: luna, stelele, planetele...iar pe peretele chiar din partea stanga a pautului sa apara un sticker imens cu personaje din desenele animate...ce desene ii plac fetitiei tale?
- Doctorita Plusica, ii place tare mult albinuta muzicala, asa ca ma gandesc ca am putea sa o includem si pe ea in zona personajelor...Chiar si pe Buble, il putem include, ca iubeste muzica lui, chiar daca e asa de mica. Mi-ar placea sa o mai avem pe Minnie Mouse, Donald, Tom&Jerry, Scooby Doo.
- Ma gandesc sa transformam camera piticutei tale, intr-una de poveste...pe peretele opus sa decoram cu stickere cu o mica padure, cu flori, pasarele, un cer albastru, insorit....
- Da, ar fi minunat. Mi-ar placea sa am si niste cuburi de lemn, care sa le pot atarna pe peretele ramas nedecorat. Poate chiar sub acele cuburi,care vor fi extrem de utole, am putea sa cream un mic spatiu de depozitare al jucariilor, folosind cutii, mai mici si mari. Aceste cutii vor creea si impresia ca ar fi o masuta cu scaunele. Acolo pitica ta, isi va bea laptele alaturi de papusile ei. :)
- Minunat, Doctor Deco. Cred ca ar arata incredibil de bine.
- Aura, uite ce m-am gandit sa punem chiar la intrarea in camera, pe usa...acest tablou..:)
Sursa: http://doctordeco.ro/tablou-mic/
- Da, ar sugera foarte bine, cine sta in aceasta camera.
- Ar arata foarte bine pentru atmosfera de poveste si un abajur cu fluturi, ca acesta.
Sursa: http://doctordeco.ro/abajur-fluturi/
- Sa stii, s-ar integra perfect.Adevarul e as vrea si in living acesta abujur, imi place tare mult!
- Foarte bine, se va asorta perfect cu restul obiectelor din camera. E bine ca ne-am inteles asupra detaliilor. Urmeaza doar sa le punem in practica saptamana viitoare.
- Te conduc. Doctor Deco,multumesc inca o data de ajutor. De abia astept sa vad rezultatul!
- Va fi cu siguranta o schimbare minunata, Aura. Ne auzim saptamana viitoare. Weekend placut!
- Weekend placut si tie!
Acum ca detaliile au fost stabilite, urmeaza doar sa se asterne pe pereti ( la propriu ) si in camera piticutei mele, tot ce s-a creionat. Sunt convinsa ca rezultatul unul spectaculos de frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu