Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 27 martie 2014

Primavara in parul tau!

Ca si femeie imi place sa fac schimbari, de fiecare data legate de aspectul meu fizic. De cele mai multe ori aleg primavara, ca si anotimp al schimbarii. Intotdeauna cand am nevoie de o schimbare, aleg sa ma "joc"cu parul meu: fie aleg o culoare noua, fie o tunsoare. Schimbari legate de tunsoare nu fac prea des, pentru ca imi place parul lung si nici nu-mi plac schimbarile majore, care sa ma uimeasca si pe mine. :) Inainte de a opta pentru o noua "frizura", asa cum se spunea pe vremea cand eram eu in clasa generala, incerc sa-mi dau seama daca pe mine m-ar prinde bine. 
De cand am devenit mamica, am facut mai putine schimbari legate de tunsoare. Am ales sa schimb tenta de culoare a parului. Nici cand vine vorba de culoarea parului nu imi place sa fac schimbari majore.Vopsirea parului, afecteaza evident sanatatea podoabei capilare. Asa ca imi place sa ma las pe mana celor de la...Farmec si mi-am cumparat de curand un kit de tratament pentru regenerarea parului. 
Am zis ca trebuie sa "lucrez" la regenerarea parului inainte de a ma face...creata. :) De vreo 2 saptamani m-am hotarat sa aduc o schimbare parului meu si cum nu vroiam sa-l tund, am zis sa-l fac..."buclat:.  Zis si facut. Am sunat la salon, mi-am facut programare si cand a venit ziua schimbarii, am plecat de acasa cu emotii si entuziasm. E si normal, de multa vreme nu am mai calcat pragul unui salon de coafura. 
Timp de mai bine de 2 ore am stat cuminte asteptand schimbarea...look-ului meu: mi s-a aplicat o solutie tratament pe par, apoi mi s-a pus parul pe bigudiuri, a urmat operatiunea...casca cu aer cald, apoi...GATA! Am devenit creata. :) Parca m-am aflat intr-o masina a timpului. A fost asa de bine sub casca care antrena aerul cald, incat imi venea sa dorm. Rezultatul final a fost unul spectaculos! Evident extrem de placut pentru mine! Mi-a prins atat de bine relaxarea de la salon. Pur si simplu, cand am pasit pe usa salonului m-am simtit o femeie cu si mai multa incredere in ea!
Intotdeauna am considerat ca aspectul fizic, modul in care ne aranjam parul, modul in care ne imbracam ajuta la mentinerea sau cresterea nivelului de incredere proprie!
Pentru ca parul meu a trecut printre niste faze de...schimbare si totodata pentru ca s-au folosit solutii, caldura, am dat o fuga la drogherie si mi-am cumparat  de la Gerovital Plant tratament, kitul de tratament pentru regenerarea parului, pentru ca cel de acasa era pe sfarsite!

Imi iubesc parul si atunci cand fac schimbari majore, vreau sa-i ofer si toata dragostea pe care au inserat-o cei de la Farmec in produsele lor. Un par stralucitor si frumos, inseamna un par sanatos! Cand parul se simte bine, acest lucru se vede: are stralucire si implicit...Farmec!
Acest articol a fost scris pentru competitia Spring SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu