Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 27 martie 2014

Jucaria copilariei mele

Copilaria a fost pentru mine o perioada extrem de frumoasa. Ca si sora mai mare, am indeplinit si rolul de...invatacel pentru fratiorul meu. Ca sa fie cat mai placuta joaca in echipa, alegeam atat masinute cat si papusi pentru distractia noastra. 
Cand eram micuta ma visam...medic. E drept ca am ajuns inginer, tot un fel de medic, insa ca pacienti sunt... masinariile. :) Pe vremea cand aveam cativa anisori eram doar o mica...infirmiera pentru papusile mele, un fel de Doctorita Plusica. Tin minte ca aveam o papusa, din material, un fel de arlechino in doua culori: alb si mov, pe care o iubeam: i-am taiat parul si i-am vopsit buzele si ochii. Imi placea sa-i fac injectii. Aveam o seringa fara ac, pe care o foloseam ca sa-mi "fac" papusa bine. Cam asa ziceam la momentul acela. Acea papusa imi era atat de draga, incat o luam peste tot cu mine: fie ca mergeam la plimbare, in vizita la alti copii sau chiar la gradinita.
Acum cand ma uit ce papusi sunt prin magazinele specializate, imi dau seama ca papusa mea nu era tocmai cea mai frumoasa, insa imi era extrem de draga. Era dintr-un material moale, umpluta cu vatelina si imi placea sa o strang in brate. Daca mi-ai pune intrebarea de ce mi-am tuns papusa, cred ca nu as avea acum un raspuns. Atunci probabil spuneam ca-i sta mai bine cu parul scurt. :) Nu de alta, dar si eu eram tunsa scurt la vremea aceea. 
Mai aveam un caine care-mi placea. Era alb cu negru, functiona cu baterii, latra si se deplasa. Imi placea atat de mult! Pe vremea cand eram eu mica nu erau atat de multe jucarii, care sa scoata diverse sunete, asa ca nu e de mirare de ce eram atat de fascinanta de acel " ham-ham", cum ii spuneam eu la acea varsta.
Daca as fi din nou copil, aceasta ar fi cu siguranta jucaria mea preferata:

Catelus care adora sa se joace

http://outlet-jucarii.ro/pentru-bebelusi/263-catelus-care-adora-sa-se-joace-limba-romana.html


Catelusul care adora sa se joace mi-ar placea la nebunie si acum. Este vesel, scoate diferite sunete, se lumineaza, e colorat. Cred ca ar fi cu siguranta pe placul oricarui copil. Are tot ce trebuie pentru o jucarie...ideala! Este cu siguranta cadoul cel mai potrivit pentru orice prichindel. Catelusul care adora sa se joace este cu siguranta cel mai bun partener de ... joaca!
In incheiere arunc provocarea de a intra in jocul ...copilariei si autorilor blogurilor www.lumealapas.blogspot.ro, www.bloguluipascu.blogspot.ro si www.valsulfluturilor.blogspot.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu