Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 5 martie 2014

Fan Branza, forever!

Sa fii fan branza nu e un lucru chiar atat de usor, precum cred unii. Trebuie sa-ti antrenezi bine papilele gustative, ca sa poti savura branza adevarata. Ai nevoie de mult exercitiu, de mult antrenament si de o branza cu gust desavarsit. O branza adevarata inseamna savoare, grasime, gust intens, inseamna sa visezi la ea, chiar si atunci cand numeri noapte...oitele. :))
Ca sa ai parte de o experienta minunata si de o degustare desavarsita, trebuie sa fii fan branza. Asta inseamna ca nu trebuie sa lipseasca niciodata din frigiderul tau o bucata sanatoasa de branza. Si nu doar in frigiderul tau, trebuie sa ai stocuri de branza, ci si a vecinilor, daca cumva ramai tu fara branza, sa ai de unde lua, chiar si noaptea la ...2. :) Si nu orice branza, ci suprema...Delaco!
Asa se face, ca fiind un fan branza adevarat, savurand branza inca de la varste extrem de fragede si obisnuindu-ma sa includ branza la orice meniu al zilei  ( si chiar nu glumesc! ), am zis ca trebuie sa ma apuc si de pus in evidenta adevarata branza...cea Delaco. Asa ca am chemat eu la un casting, rosiile, apa minerala, dulceata de caise de la bunica mea, patrunjelul verde de pe tarabelele taranilor, ceapa din camara, usturoiul depozitat tot in camara si le-am invitat sa-si intre in rolul de...vedete. Ce le-am promis? Un loc in frigider cu vedeta branzeturilor...Delaco. La castingul pentru reclama Delaco am mai inclus pe lista si oualele, care erau deja la locul de desfasurare al evenimentelor...adica in frigider.
Asa ca, intr-o zi de vineri i-am adunat pe toti si am zis ca le voi prezenta minunatia branzeturilor. Nu stiau inca despre cine este vorba. Totul era o supriza.  Asa ca le-am dat fiecaruia replicile si am zis ca trebuie sa ne punem pe treaba.
Katy Perry cu single-ul ei ROAR, mi-a fost de mare ajutor, pentru ca este coloana sonora a filmuletului rezultat. Mentionez ca filmuletul este unul de divertisment pentru cititorii mei, si nu are un scop comercial.
Si acum sa trecem la treaba, mai bine pe ascultat si vazut. Cam asta a reiesit din castingul organizat!


Felicitari tuturor actorilor, v-ati descurcat de minune, ca atare veti fi recompensati cu o feliuta din adevarata...branza!
Acesta articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014.

Un comentariu: