Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 24 martie 2014

Breakfast AntiOx la NH Bucharest

Intotdeauna mi-am dorit sa-mi intalnesc idolul. Stiu, te intrebi care idol. Am si eu idolul meu si inca unul extrem de cunoscut si de bun in domeniul sau. Care domeniu? Unul legat de arta gatitului. Ai ghicit? Nu? Bine, iti spun eu. Gordon Ramsay! Un adevarat chef de chef in ale gastronomiei! Nu cred ca exista persoana care sa nu vrea, sa-si rasfate papilele gustative, privirea si stomacul cu macar unul dintre delicioasele preparate pregatite de cheful cu 13 stele Michelin la activ, adica Gordon Ramsay!
Auzind eu, ca urmeaza sa vina in Romania, ca invitat special la un bal de caritate, m-am gandit sa ma dau peste cap ca sa reusesc sa ajung si eu macar din postura de reporter, ca sa aflu o parte din secretele lui Gordon Ramsay. Am aflat cine este Pr-ul sau, am trimis un email si am obtinut un interviu cu insusi maestrul gastronomie, la NH Hotels Bucharest, acolo unde va fi cazat Gordon pe perioada sederii in Romania.
Astfel ca a trebuit sa ma prezint la interviu vineri dimineata, in incinta NH Hotels Bucharest. Urma sa ma rasfat cu un breakfast AntiOx in incinta hotelului, alaturi de Gordon Ramsay in persoana. Ma gandeam sa-mi caut de joi seara cazare in Bucuresti, pentru ca a doua zi dimineata sa am timp sa ma pregatesc pentru interviul vietii! Am intrat eu pe http://www.nh-hotels.com/ si mi-am facut rezervare pentru o camera. Aveam mari emotii. Ma tot intrebam cum va fi interviul. Oare voi face fata? Oare voi pune intrebarile corespunzatoare? Oare cum este Gordon ca si om?
Evident ca m-am documentat eu inainte, dar si asa tot aveam emotii. 
Vineri dimineata m-am trezit, m-am pregatit sufleteste si mi-am zis ca acum e ziua cea mare.  Am coborat in lobby-ul NH Hotels Bucharest si asteptam sa apara Gordon Ramsay impreuna cu Pr-ul acestuia. Dupa cateva minute de asteptare, timp in care mi-am savurat sucul de portocale natural, a aparut chef-ul bucatariei internationale!
Un tip zambitor, nu foarte inalt. Pr-ul i-a spus cine sunt, ne-am dat mana, ne-am salutat si am mers impreuna sa povestim si sa luam breakfast AntiOx. Ne asteptau sucuri 100% naturale, mixuri de sucuri organice antioxidante, iaurt organic amestecat cu o larga varietate de fructe, musli, fructe goji, produse organic. Chef Enrique Martinez, cel care s-a ocupat de pregatirea breakfast-ului AntiOx  a venit sa-l salute pe Gordon Ramsay. :) 
Totul era extrem de bine pregatit, iti venea sa mananci cu ochii tot ceea ce era pregatit. Cam asa arata:
http://super-blog.eu/proba-14-breakfast-antiox-la-nh-bucharest/

http://super-blog.eu/proba-14-breakfast-antiox-la-nh-bucharest/
Ne-am asezat la masa toti 3, eu, Gordon si Pr-ul acestuia. Am fost serviti cu sucuri naturale, apoi am inceput sa povestim. Am zis sa imbinam povestitul cu savuratul deliciilor pregatite de chef-ul NH Hotels Bucharest. 
         -D-le Gordon Ramsay sunt extrem de fascinanta de dvs. ca si chef. Povesti-mi de unde pasiunea pentru gatit. 
Si s-a apucat Gordon sa-mi povesteasca despre faptul ca isi dorea sa devina fotbalist, insa o accidentare i-a pus capat carierei in ale mingii rotunde. Atunci s-a inscris la un colegiu unde a facut cursuri de management hotelier. Astfel si-a deschis apetitul pentru arta gastronomiei. Mi-a mai spus ca a fost ucenicul unor mari bucatari din Londra, ca mai apoi sa se mute in Franta unde a furat meserie de la Guy Savoy, pe care l-a considerat atunci un model.
     - Ati avut o evolutie foarte frumoasa. Nu stiam ca va doreati sa deveniti ca si Beckham.
A inceput sa rada, spunand:
     - Poate ca Beckham ar fi ajuns ca si mine, daca nu aveam acea accidentare.
     -  La cat timp dupa ce ati fost ucenic, ati reusit sa aveti primul dvs restaurant?
Gordon Ramsay s-a destainuit si mi-a spus ca in 1993 era bucatar sef al noului restaurant Aubergine din Chelsea si trei an mai tarziu se mandrea cu 2 stele Michelin. 
   - La cat timp ati reusit sa obtineti urmatoarea stea? Stiu ca aveti 13 stele Michelin, care v-au adus doar noroc. :)
  - In 1997 am obitinut inca o stea Michelin, iar in acelasi an mi-am deschis propriul restaurant care-mi poarta numele si care se afla in Chelsea.
 - Povesti-mi despre urmatoarele restaurante deschise. Stiu ca aveti destule in grija...
Si mi-a povestit Gordon Ramsay, in timp ce am inceput sa degustam preparatele pregatite de chef-ul Enrique Martinez, ca in 2002 isi deschide al doilea local Pétrus, in Londra. Pana la finalul anului 2011, Gordon Ramsay mi-a dezvaluit ca avea deja deschise  27 de restaurante in toata lumea, iar in martie 2012 a mai deschis unul in Las Vegas. 7 dintre restaurante au primit stelele atat de dorite in ghidul Michelin, cea mai mare distinctie pe care si-o poate dori un bucatar, a mai spus Gordon Ramsay.
  - Urmaresc cu mare interes emisiunile dvs, culinare, ba chiar incerc sa nu ratez niciuna. De cand ati inceput sa cochetati cu televiziunea?
  -Viata de televiziune a inceput in 2004, in cadrul “Ramsay’s Kitchen Nightmares” un show care ruleaza si acum in Marea Britanie. In fiecare emisiune, am incercat sa aduc pe linia de plutire cate un restaurant aflat intr-o situatie disperata, si asta in numai intr-o saptamana. 
 - Wow! Totusi cred ca a fost o munca titanica...
 - Nu a fost usor, dar atunci cand vine vorba de vointa si daruire in bucatarie, totul e posibil. Un meniu nou introdus, si evident cateva trucuri, au scos din impas restaurantele cu probleme.
 - Stiu ca aveti la activ si cateva premii importante obtinute cu emisiunea “Ramsay’s Kitchen Nightmares”.
  - Da, show-ul a castigat cate un premiu BAFTA si un Emmy.
  - Stiu ca emisiunea mentionata anterior nu este singurul in care apareti...
  - Asa e, din 2010 am inceput sa lucrez la alte proiecte: “Ramsay’s Best Restaurant”, “MasterChef, “Gordon Ramsay’s Great Escape”.
 - Stiu ca pe langa televiziune, ati si publicat suficient de multe carti de bucate...
  - Pana acum am scos 20 de carti de bucate si inca nu am terminat, a completat Gordon Ramsay zambind.
Am reusit sa obtin cateva trucuri de la Gordon Ramsay, i-am spus ca am incercat si eu sa reproduc o parte din retetele sale si ca ma bucur extrem de mult ca am reusit sa stau fata in fata cu idolul meu.
M-a intrebat care este mancarea mea preferata, l-am intrebat ce-i fac copiii , ne-am terminat noi deliciosul breakfast AntiOx, iar apoi am plecat. I-am multumit pentru timpul acordat. Gordon Ramsay a mai ramas sa povesteasca cu cheful Enrique Martinez.
A fost o intalnire extrem de placuta si minunata! Ma bucur ca am avut ocazia sa stau la masa cu chef-ul chefilor in ale gastronomiei!
Acest articol a fost scris pentru competitia Spring SuperBlog 2014!
( Bibliografie: http://www.foodstory.ro/cool-chefs/gordon-ramsay-cool-chefs) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu