Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 12 martie 2014

Avem 7 luni!

Azi e din nou...12 in calendar. De data aceasta data de 12 ne-a adus...7 luni alaturi de Nicoleta, minunea din viata noastra! A crescut atat de mult, mananca deja, face la olita, povesteste, are personalitate. Este un copil minunat. Este copilul meu si sunt extrem de mandra de inimioara mea, cum ii mai spun eu piticutei noastre.
Si acum tin minte ce emotii am trait cand am vazut-o prima data. Am pupat-o pe manute si pe frunte. Atat imi sunt de vii amintirile, incat parca s-ar fi intamplat ieri.
Nicoleta este o fetita minunata: se odihneste toata noaptea, se joaca, e vesela, rade, imi face fiecare zi mai frumoasa!
Asa arata Nicoleta la 7 luni! La multi ani, iubirea lui mama! Iti multumesc ca imi faci fiecare zi incredibil de frumoasa!



Pentru Nicoleta o piesa, care mie imi place mult!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu