Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 13 februarie 2014

6 Luni si inca un...DINTE!

Ziua in care Nicole a implinit 6 luni ne-a adus in dar ore alaturi de mama si tatal meu, o olita muzicala (de la bunici ) si...inca un dinte! Da, mai avem un dinte. In total avem deja 3 dinti: 2 jos si unul sus. :) 
Ieri am si avut prima experienta pe o olita. Nu i-a displacut. Sper sa ne facem prietene bune cu olita. De azi incepem cate un pic sa ne cunoastem cu bili cea cantatoare. :)
Desi era cam retrasa cand aparea cate cineva pe la noi, chiar daca erau bunicii, de ieri Nicole s-a simtit in largul ei alaturi de parintii mei, semn ca-i sunt familiari. :)
Inchei postarea cu mentiunea, sa-mi fie iertate eventualele greseli gramaticale, dar am postat de pe smartphone.  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu