Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 24 ianuarie 2014

Femeia este o bijuterie!

Sa-i spui celui drag ca-l iubesti sau ca o iubesti, nu ai nevoie de o zi speciala. Sa-i arati acest lucru nu trebuie sa fie Valentine's Day. Sa-i oferi un dar din tot sufletul, cu un mesaj venit tocmai din adancul inimii nu trebuie sa fie intr-o data...comerciala. Daca azi te-ai trezit si vrei sa-i faci o surpriza persoanei dragi, atunci nu mai sta pe ganduri. Ma intrebi ce data e astazi? Nu stiu si nu cred ca are prea mare importanta, atata timp cat nu e ziua in care v-ati cunoscut, ziua ei/lui de nastere. :) E pur si simplu o zi de vineri de iarna, insa poate tu simti ca e o zi mai speciala.
Am invatat un lucru: daca simt ca trebuie sa spun tot ce ascund in sufletul meu, atunci o fac, indiferent ce ora e si indiferent ce data e. Mai mult decat atat, nu pierd nici o zi sa-i spun fiicei si mamei mele cat de mult le iubesc, cat de mult inseamna pentru mine, cat de mult ma bucur sa le am alaturi. 
Tocmai pentru ca-mi place sa fiu surprinsa si sa surprind aleg sa ofer un cadou in fiecare zi. Un te iubesc, o imbratisare, cateva cuvinte scrise cu drag intr-un sms sau asternute pe o coala de hartie.Fiecare cadou pe care-l ofer e din suflet si e intotdeauna cu semnificatie.
Cred ca fiecare dintre noi suntem niste pietre pretioase ce asteapta sa fie admirate, iubite, apreciate la adevarata valoare. Cand vine vorba de a arata cat de mult imi iubesc fetele din viata mea: pe mama si pe fiica mea nici o valoare nu e prea mare, nici o piatra nu straluceste la fel de puternic in ochii lor.
O piatra de peridot verde asezata frumos pe un cercel ar arata minunat atarnata la urechea mamei mele. 

Sursa: http://www.beprecious.ro/bijuterii-cercei-trei-pietre-peridot-verde.htm
Astfel de bijuterii ca cea de mai sus, s-ar potrivi perfect cu nuanta ochilor mamei mele. Ar fi ca si cum as aseza cerceii pe un piedestal de platina.
Pe fiica mea as rasfatat-o cu o minunatie de cercei, in care este incorporata si o parte din inima mea. :)

Sursa: http://www.beprecious.ro/bijuterii-cercei-inimi-ametist-natural-african.htm
Indiferent de forma, culoarea pietrei, o bijuterie este un dar minunat, pe care merita sa-l poarte si sa-l primeasca orice femeie. Femeia este in sinea ei o bijuterie, o nestamata, care nu are valoare, care nu poate fi estimata. Ea doar poate fi recompesata cu dovezi de iubire.
Cred ca bijuteria pe care o purtam transmite un mesaj; este mesajul ce vine din partea persoanei care ne-a oferit-o. Este un mic omagiu adus pentru dragostea nemarginita si neconditionata pe care o primeste.
Vrei sa-i faci o bucurie unei femei? Atunci alege o bijuterie, care sa se potriveasca personalitatii sale si ofere-o impreuna cu un mesaj venit din suflet. Ofere-o astazi! Maine se va bucura deja de ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu