Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 8 ianuarie 2014

Avem dintisori!!!!

Ziua de azi e cu noutati minunate! Am pus mana pe telefon si am sunat pe tatal lui Nicoleta si pe bunici. Avem eveniment mare: i-au iesit 2 dintisori la printesa! Asa de dulce e. De ceva timp o tot deranjau gingiile. Cum e un copil minunat, nu s-a plans de incovenient, ci doar isi baga manuta in gura, asta pentru ca Nicoleta nu are suzeta. Ciudat, nu?
Pai cand avea cam cateva saptamani am incercat sa-i dau suzeta si a scuipat-o afara, de atunci am zis ca Nicoleta va fi printre putinii copii fara suzeta si alaptata exclusiv. Asa mi-am dorit de cand crestea la mine in burtica, sa o alaptez. Ma bucur ca am si reusit. :) Am un copil ce creste frumos si care este hranit doar cu lapte de la mamica ei.
Toata lumea ma intreaba:" pai nu-i dai lapte praf? nu-i dai ceai? nu-i dai apa?". Raspunsul la toate cele 3 intrebari este unul si mare:NU!!!! La ce sa-i dau lapte praf? Corpul mamei este in asa fel creat, incat laptele secretat sa fie suficient pentru copil. Tot spun proaspetelor mame, daca vreti sa aveti lapte, puneti copilul la san. Nu folositi alte prostii. Faceti totul natural. Cineva acolo Sus ne-a gandit perfect! 
Ma intristeaza faptul ca putine mame alapteaza. Am spus si o repet: sa alaptezi este cel mai frumos lucru care i se poate intampla unei femei! Este ceva magic. Nu e de mirare de ce atat de putine mame alapteaza: e mai usor sa-i dai lapte praf. IN 10 minute ai terminat treaba cu...hranitul copilului. Ai pus biberonul si dai inainte. In plus noaptea se poate trezi si tatal nu doar tu. Si inca ceva: poti scapa de kg acumulate foarte simplu! 
Am enumarat exact motivele pentru care mamele nu alapteaza. Nu exista: "nu am lapte". Asta e doar in capul lor, realitatea e cu totul alta. Ca sa alaptezi trebuie sa-ti doresti si nu trebuie sa te dai batuta.
La inceput, primele saptamani e obositor sa te trezesti din 2 in 2 ore; copilul sta la san cam 1 si ceva, plus ca te alegi si cu ceva ragade la sani, pana se invata copilul sa pape si cate si mai cate. 
Cert este ca eu m-am confruntat cu toate, dar mi-am dorit sa alaptez si nu am renuntat, ca atare la aproape 5 luni pitica mea e alaptata exclusiv de la san! :) Nu e o lauda, e o bucurie pentru mine. In plus sa alaptezi e o chestie poate unica in viata. :) Daca Cel de Sus ti-a oferit acest dar minunat, de ce sa-i dai cu piciorul?
Stiu, din comoditate si invidie pe sotul tau, ca el doarme noapte si tu trebuie sa stai sa-ti alaptezi copilul.
Pai nu acesta e unul dintre cele mai frumoase daruri primite? In plus, gandeste-te cate beneficii ai tu si puiul tau de om! Gandeste-te la ea/el, e timpul sa lasi egoismul deoparte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu